Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Iron Maiden - The Final Frontier


Hallstein

Anbefalte innlegg

Iron Maiden's Nyeste studioalbum, The Final Frontier, som kommer ut 16. August, har kommet med singel:

Mye trengs vel ikke å sies, men etter å ha hørt på den en god del idag, og latt den sunket inn litt, er mitt inntrykk at maiden rir gamle hester, men det funker ganske bra i denne nyeste sangen ! Gallopp i verset, som de er kjent for, såklart !

Gleder meg ganske mye til konsert i August nåja ! :D

http://www.youtube.com/watch?v=coBzy-tPdws

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det tok 10 høringer før denne satt.

Jeg synes produksjonen på de to siste platene er altfor "tørr". Lydbildet ligger langt fram og det blir lite episk.

Bruce sine vokal er noe kjedelig, ingen delay, knapt reverb og en god del kompressor.

Uansett så har det blitt en kul låt etter hvert som jeg har hørt den. Håper på noe mer melodisk og episk på de andre låtene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er ikke Eddie på coveret? :mellow:

Ja, hvor fan`n er Eddie blitt av..? Vet de sparket Derek Riggs for en tid tilbake, men Eddie burde de holdt liv i, spesielt med tanke på alt den kroppen har vært gjennom :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...

Må tenke litt mer på dette, er ikke helt hyper på vokalen til Bruce, og coveret er noe merkverdig..

Og jeg hisser meg like mye opp hvergang:

X Factor er et fantastisk album, slutt å late som dere er så jævlig tøff og følger det alle andre sier! Fy f.. siterer enn annen som ble sur når vi kommenterte auto-tune bandet hans: "Metalhead's er så jævlig smale!"

Endret av Thunder Fingers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.