Web Analytics
Jump to content

Iron Maiden - The Final Frontier

Hallstein
 Share

Recommended Posts

Iron Maiden's Nyeste studioalbum, The Final Frontier, som kommer ut 16. August, har kommet med singel:

Mye trengs vel ikke å sies, men etter å ha hørt på den en god del idag, og latt den sunket inn litt, er mitt inntrykk at maiden rir gamle hester, men det funker ganske bra i denne nyeste sangen ! Gallopp i verset, som de er kjent for, såklart !

Gleder meg ganske mye til konsert i August nåja ! :D

http://www.youtube.com/watch?v=coBzy-tPdws

• Replies 91
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det tok 10 høringer før denne satt.

Jeg synes produksjonen på de to siste platene er altfor "tørr". Lydbildet ligger langt fram og det blir lite episk.

Bruce sine vokal er noe kjedelig, ingen delay, knapt reverb og en god del kompressor.

Uansett så har det blitt en kul låt etter hvert som jeg har hørt den. Håper på noe mer melodisk og episk på de andre låtene.

Hvorfor er ikke Eddie på coveret? :mellow:

Ja, hvor fan`n er Eddie blitt av..? Vet de sparket Derek Riggs for en tid tilbake, men Eddie burde de holdt liv i, spesielt med tanke på alt den kroppen har vært gjennom :lol:

Sören og! Ny Maiden-singel ute, og jeg er på ferie i Sverige uten internettilkobling, og höretelefoner er det visst skralt med her på biblioteket. <_<

Får skru frem til Pyro på NRK P3 ikveld, så får jeg vel hört låta der.

Hmmm...

Må tenke litt mer på dette, er ikke helt hyper på vokalen til Bruce, og coveret er noe merkverdig..

Og jeg hisser meg like mye opp hvergang:

X Factor er et fantastisk album, slutt å late som dere er så jævlig tøff og følger det alle andre sier! Fy f.. siterer enn annen som ble sur når vi kommenterte auto-tune bandet hans: "Metalhead's er så jævlig smale!"

Edited by Thunder Fingers