Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Iron Maiden - The Final Frontier


Hallstein

Anbefalte innlegg

  • Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes egentlig coverbildet hører hjemme på coveret. Ser ikke vitsen med picture discs, da de i 80% av tilfellene er styggere enn vanlig svart vinyl, og ofte dyrere.

Kos med picture disc da, creeping death picture discen er ihvertfall fet (eneste jeg har;D)

Men ellers var plata fra maiden ok, noen ups og noen downs....som vanlig på de nye platene dems:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sånn passe fornøyd med albummet. I nyere tid synes jeg ikke at det kan måle seg med Brave New World og AMOLAD. På listen min havner det vel rundt Dance of Death, litt under der kanskje.

Maiden for meg handler mye om det å få lyst til å synge med på sangene av full lyst. Og det får jeg desverre ikke av dette albummet. Håper intrykket blir bedre med ett par gjennomhøringer. Men med AMOLAD så sa det bare klikk med en gang jeg satt på albummet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nye coveret er grusomt, så blodharry som det går an!

Æsj det coveret ødela hele platen for min del...

Da skal det sies at jeg elsker de gamle covera, X factor coveret er dog ganske svakt.

No prayer for the dying har vært det dårligste albummet de har gitt ut, synes jeg.

Men nå tror jeg at final frontier går forbi..... Sørgelig... Burde gitt seg med dance of death.

Endret av doph
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No Prayer for the Dying er jo knallplate!

Uansett, er ikke overbevist enda av det nye albumet. Har hørt det en gang på bilstereo, og en gang på stue-anlegget, og liker ikke lyden på plata. For mye bass, for lite definisjon og en vokal som drukner helt i miksen.

Sangene er helt greie, men ikke noe mer enn det. Noen gode låter, men totalt sett ei middelmådig plate. Liker til og med DoD bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.