Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Iron Maiden - The Final Frontier


Hallstein

Anbefalte innlegg

Helt sikker på det?

Hørt noen av platene uten ham? (Vet det er litt forskjellig meninger om hvorvidt de er dårlige her, men tror de fleste er enige om at flertallet av platene med Dickinson er gode)

dickinson suger. så og si ingen dynamikk i stemmeleie overhodet. faen så kjedelig å høre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Maiden sluttet å eksistere på plate for meg etter "SSOASS"

Prøvde å gi noen av platene etter den en sjanse men...

Adrian Smith gjør fortsatt noen kule ting men låtskrivinga er ganske langt unna gammel standard IMO.

Hører et par låter tilfeldig her og der og det virker som lidenskapen forsvant for lenge siden og at alt går på autopilot.

er vel mest en unnskyldning for å dra på turne igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle ønske det var overdrivelse, men makan til mangel på dynamikk skal du lete lenge etter. han drar virkelig bandet ned!!

Du kan selfølgelig få mene det selv, men det skjuler ikke det faktum at Bruce Dickinson har vunnet mange priser som "Best Live Vocals, Best Rock Vocalist" osvosv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+1

X Factor er sinnsykt bra. Jeg liker for så vidt Virtual XI godt også. Blaze er dødsfet, og Maiden med Blaze var helt sinnsykt live!

Kødder du?

Maiden med Blaze spilte for et halvfult Sentrum Scene i Oslo, og ikke uten grunn. Makan til flat suppe skal man lete lenge etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kødder du?

Maiden med Blaze spilte for et halvfult Sentrum Scene i Oslo, og ikke uten grunn. Makan til flat suppe skal man lete lenge etter.

Var også på den konserten, for en gammal Maiden fan som meg(og maaange andre)var dette et sørgelig syn.

Synes Bruce gjør en bra jobb, man kan ikke forvente at han har samme kraft i stemmen som han hadde for 28 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maiden sluttet å eksistere på plate for meg etter "SSOASS"

Prøvde å gi noen av platene etter den en sjanse men...

Adrian Smith gjør fortsatt noen kule ting men låtskrivinga er ganske langt unna gammel standard IMO.

Hører et par låter tilfeldig her og der og det virker som lidenskapen forsvant for lenge siden og at alt går på autopilot.

er vel mest en unnskyldning for å dra på turne igjen :)

Du bør prøve å gi Brave New World en seriøs lytt! Det er en av de seks Maiden-skivene jeg gidder å høre på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maiden sluttet å eksistere på plate for meg etter "SSOASS"

Prøvde å gi noen av platene etter den en sjanse men...

Adrian Smith gjør fortsatt noen kule ting men låtskrivinga er ganske langt unna gammel standard IMO.

Hører et par låter tilfeldig her og der og det virker som lidenskapen forsvant for lenge siden og at alt går på autopilot.

er vel mest en unnskyldning for å dra på turne igjen :)

Vel, alt imellom SSOASS og Brave New World er godt under pari ja, men unntak av en enkeltlåt her og der. Men på Brave New World fant de da virkelig formen igjen, en knallbra skive.

Dance Of Death fikk jeg aldri helt smaken på, men A Matter Of Live And Death er fantastisk, og blandt de beste skivene gutta har gjort.

Og Kjutte: Forumtroll stemmer vel godt som beskrivelse etter uttalelsene i tråden her;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ser det er mye av Virtual XI her. Er faktisk en god plate.

Men har større problemer med X factor-plata.

Er enig med deg, synes Virtual XI ikke er en så dårlig plate, The Clansman er en fet sang!

Du bør prøve å gi Brave New World en seriøs lytt! Det er en av de seks Maiden-skivene jeg gidder å høre på :)

Brawe New World er awesome!

Andre en meg som digger Somwhere Back In Time?

Iron Maiden har sykt mye bra, men også noen dårlig sanger.

Jeg synes at basslyden på den nye sangen ikke er noe bra, likte den gamle mye bedre.

Alle platene frem SSOASS var awesome, etter det er det bare noen få som er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Di`anno og dickinson er vel de eneste gode vokalistene maiden har hatt, han andre gidder jeg ikke nevne engang. Forutenom Brave New World, så er det som med Metallica...de gamle platene er de beste :lol:

Men live så er maiden konge, feeling til de grader på de gitarista der...generelt gode musikere hele gjengen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.