Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Iron Maiden - The Final Frontier


Hallstein

Anbefalte innlegg

Er sånn passe fornøyd med albummet. I nyere tid synes jeg ikke at det kan måle seg med Brave New World og AMOLAD. På listen min havner det vel rundt Dance of Death, litt under der kanskje.

Maiden for meg handler mye om det å få lyst til å synge med på sangene av full lyst. Og det får jeg desverre ikke av dette albummet. Håper intrykket blir bedre med ett par gjennomhøringer. Men med AMOLAD så sa det bare klikk med en gang jeg satt på albummet.

Merker nå, med skikkelig øretelefoner, at El dorado begynner å få den effekten på meg, men tror det er 6. gangen jeg er på vei gjennom det nå... for første gang med skikkelig bra lyd, litt snodig at øretelefonen mine til 5k rundjuler ett anlegg til 250k, menmen :P

(noen andre som har hørt den akustiske 12 strengeren som ligger langt baki på "The Final Frontier" f.eks? :P)

Og det er absolutt ikke for mye bass, men vokalen ligger et stykke i bakgrunnen.

No prayer er forresten meget bra ;) Men jeg har 2 band jeg er såpass fan av at jeg mener de ikke har sluppet noen dårlige album, Maiden er et av dem, og det står jeg fremdeles for.

Det nye coveret er grusomt, så blodharry som det går an!

Æsj det coveret ødela hele platen for min del...

Da skal det sies at jeg elsker de gamle covera, X factor coveret er dog ganske svakt.

No prayer for the dying har vært det dårligste albummet de har gitt ut, synes jeg.

Men nå tror jeg at final frontier går forbi..... Sørgelig... Burde gitt seg med dance of death.

Om coveret ødelegger en plate for deg, ja da synes jeg synd på deg og all musikken du går glipp av.

AMOLAD er et genialt album, så jeg er grenseløst glad for at de fortsatte, og jeg begynner virkelig å få sansen for TFF også, mye minner meg om NPFTD faktisk, blandet med litt X factor og AMOLAD.

Jeg er for at et band skal få fortsette så lenge de ønsker og har glede av det, enkelt og greit.

Endret av Thunder Fingers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

(noen andre som har hørt den akustiske 12 strengeren som ligger langt baki på "The Final Frontier" f.eks? :P)

Asbjørn Slettemark anmeldte albumet her og nevte noe om en kassegitar på førstesporet som jeg ikke hørte noe til :P Skjønner jeg bør oppgradere utstyret ;)

Edit: Likte coveret jeg :D

Endret av Pilean
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.