Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Konfirmasjon


iSondre

Anbefalte innlegg

Jeg må innrømme at siden jeg regner med at du ikke er videre ivrig mottager, så lurer jeg litt på hvorfor du spør. Kjenner du kanskje noen som trenger en billig gitar som er tunet til noe bedre enn det som fabrikkoppsett tilsier?

Du har rett, en 'tunet' Epi er overhodet ikke av interesse, og når jeg tenker meg om så kjenner jeg heller ikke om noen som vil ha en slik.

Min personlige erfaring med Epis er ganske så dårlig, uten at jeg skal være kategorisk.

Årsaken til spm. mitt var om det rett og slett var et uttrykk for grådighet, i og med det der med dine utlegg vedr. porto.

Men jeg innrømmer jo at jeg kan ta feil,.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 231
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sitter faktisk å ser på Gibson Les Paul Robot.

Noen med erfaring?

Har ikke prøvd en robot, men du betaler en god del for at gitaren skal stemme seg selv. Om det er verdt det, må du bedømme selv. Skal man først bruke så mye penger, ville jeg ikke prioritert autostemming, selv om det sikkert er utrolig kjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hovedsak vil jeg nok anbefale å gå for Gibson i "høyere" klasse, da disse er bygd med deler som både er bedre og, etter min mening, ser bedre ut. Det eneste som er ganske vesentlig når en kjøper Gibson nytt i dag er at du må passe på at du ikke kjøper en gitar som er blytung. Variasjonen her er stor, og du bør uansett prøve, evt at de som kjøper den prøver. Siden du er såpass ung er det ikke helt sunt å ha en gitar på 4.5kg hengt over skuldra i flere timer på øving, eller konsert. Det er ikke for vanskelig å finne en Standard under 4kg, men nettkjøp av Gibson er ren roulette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av Les Paul modellene er det vel i våre dager (siden 2008) Traditional og (vanlig) Custom samt endel signaturmodeller som er 'swiss cheese', mens Standard og Studio er 'chambered'. Av de resterende Gibson USA modellene er det både sveisteroster, kammere og massive kropper. Såvidt jeg vet...

DJ

--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av Les Paul modellene er det vel i våre dager (siden 2008) Traditional og (vanlig) Custom samt endel signaturmodeller som er 'swiss cheese', mens Standard og Studio er 'chambered'. Av de resterende Gibson USA modellene er det både sveisteroster, kammere og massive kropper. Såvidt jeg vet...

DJ

--

Sweet Maree,....

Er Standards chambered ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.