Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Konfirmasjon


iSondre

Anbefalte innlegg

  • Svar 231
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Steam - kan du ikke heller fortelle hvilke modeller som er vektredusert på hvilken måte? Dette vet du da helt sikkert. Jeg skjønner ikke helt holdningen din her?

Ease down herr moderator. Jeg spurte kun om moderne Standards var chambered.

Hvilken regel bryter jeg med det spørsmålet ? 'Dårlig holdningsregelen' ?

Du er ute etter meg skjønner jeg.......?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ease down herr moderator. Jeg spurte kun om moderne Standards var chambered.

Hvilken regel bryter jeg med det spørsmålet ? 'Dårlig holdningsregelen' ?

Du er ute etter meg skjønner jeg.......?

Nei, jeg er ute etter et svar jeg vet du sitter på. Du må ikke være så nærtagende nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du misfornøyd med svaret som medlem 'DrJustice' ga deg ?

(Nærtagenhet er ikke en kvalitet jeg er i besittelse av.)

Jeg synes det virker noe uklart, da du ser ut til å ikke være helt uenig i DR's post? Men jeg skulle gjerne visst hvilke modeller som er vektreduserte og på hvilken måte.

Og da virker det noe merkelig at jeg må dra svaret ut av deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha Steam, vi vet jo alle at du vet alt som er verdt å vite om hvertfall Gibson Les Paul. Du bare venter på at noen skal si noe veldig feil så du kan slakte dem, slaask :lol:

Du tar grundig feil på tre av punktene dine.

-Det er mulig jeg vet mer om LPs enn deg, det betyr ikke at jeg vet alt som er verdt å vite.

-Jeg sitter IKKE å venter på at noen skal si noe feil.

-Jeg er ingen 'slakter'.

Jeg kan sikkert virke som et offensivt rasshøl, jeg ER ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det virker noe uklart, da du ser ut til å ikke være helt uenig i DR's post? Men jeg skulle gjerne visst hvilke modeller som er vektreduserte og på hvilken måte.

Og da virker det noe merkelig at jeg må dra svaret ut av deg..

Spørsmålet om vektreduserte modeller og 'reduksjonsmåte' har jeg overhodet ingen oversikt over.

Jeg skulle likt å 'shake hands' med den her inne som har det.

Regelen hos Gibson er, at det ikke finnes noen regel, men retningslinjer.

De kan produsere en vekt-redusert Standard den ene dagen og en straight 'heavy' dagen etter,

selv om det selvfølgelig ikke er vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rolig nå karer blink.gif

Jeg tror inlegget mitt stemmer ganske bra...

Jeg tror heller ikke at Stanley var ute etter å slakte meg. Snarere at han var genuint overrasket over at Standard nå er chambered. Grunnen til det tror jeg kan være at Stanley er en feinschmecker som hovedsaklig holder seg med klassiske modeller, som i fin gammel vin - og at han tildels er en korksniffer - eller hva Stanley? tongue.gif

DJ

Edit: typo...

--

Endret av DrJustice
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror heller ikke at Stanley var ute etter å slakte meg. Snarere at han var genuint overrasket over at Standard nå er chambered. Grunnen til det tror jeg kan være at Stanley er en feinschmecker som hovedsaklig holder seg med klassiske modeller, som i fin gammel vin - og at han tildels er en korksniffer - eller hva Stanley?

Tror kanskje din oppfatning medfører snev av korrekthet.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Regelen hos Gibson er, at det ikke finnes noen regel, men retningslinjer.

De kan produsere en vekt-redusert Standard den ene dagen og en straight 'heavy' dagen etter,

selv om det selvfølgelig ikke er vanlig.

Her må jeg nesten arrestere deg. Standard er nå chambered og har vært det siden de begynte å lage den slik. Det er riktignok ikke bare enkelt å få oversikt over hvilke modeller som er vektredusert på hvilke måter, men det er faktisk en god del info om dette på Gibsons eget nettsted, og de har en slags plan som de ser ut til å følge...

DJ

--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe back to topic

iSondre, du skriver i første post at du vil ha en gitar i prisklassen 8000-16 000, er det fremdeles slik? Orker ikke å lese gjennom alle de 6 sidene om den ødelagte Epiphonen for å finne ut av det :P. Vet ikke om hvordan prisen på Les Paul Robot er, men for 16 000 er det beste du kan få, i mine øyne, en Gibson Les Paul Traditinoal Ebony/Goldtop. Men som sikkert anbefalt før så ville jeg skaffa en ny forsterker. Hva med å kjøpe en Les Paul Studio for 8000 så har 8000 til på en ny forsterker. DA kan du få ganske rå lyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må jeg nesten arrestere deg. Standard er nå chambered og har vært det siden de begynte å lage den slik. Det er riktignok ikke bare enkelt å få oversikt over hvilke modeller som er vektredusert på hvilke måter, men det er faktisk en god del info om dette på Gibsons eget nettsted, og de har en slags plan som de ser ut til å følge...

DJ

--

Vel, hvis du sier det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.