Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Konfirmasjon


iSondre

Anbefalte innlegg

  • Svar 231
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Epiphone er totalt uaktuelt. Bra det første året, men blir dårligere og dårligere.

Har snakka med over 10 skikkelige gitarister, de sier at en Gibson blir bedre og bedre, mens Epiphone er billigmerke som blir dårligere.

De fleste gitarer som er bra i utgangspunktet vil oppleves og føles bedre og bedre etter hvert som de blir spilt/slitt inn.

Hvis du har kontakt med 10 skikkelige gitarister, som vet hva du trenger, og hva som er bra, hvorfor spør du her?

Når du mener at en Roland Cube er rå, vil nok sannsynligvis en Epiphone være god nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da passer den jeg linket til deg helt perfekt B)

Hvor lenge har du spilt?

2004.

Passer helt fint? Jeg skal ikke ha Epiphone, jeg vil ha en gitar som holder. De forrige har vært dritt, nå spiller jeg for alvor. Spiller i band nå, å vi må ha skikkelige instrumenter. Vi har en Epiphone i bander, 1 år gammel. Den er nesten totalt ødelagt allerede, fint brukt hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2004.

Passer helt fint? Jeg skal ikke ha Epiphone, jeg vil ha en gitar som holder. De forrige har vært dritt, nå spiller jeg for alvor. Spiller i band nå, å vi må ha skikkelige instrumenter. Vi har en Epiphone i bander, 1 år gammel. Den er nesten totalt ødelagt allerede, fint brukt hele tiden.

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2004.

Passer helt fint? Jeg skal ikke ha Epiphone, jeg vil ha en gitar som holder. De forrige har vært dritt, nå spiller jeg for alvor. Spiller i band nå, å vi må ha skikkelige instrumenter. Vi har en Epiphone i bander, 1 år gammel. Den er nesten totalt ødelagt allerede, fint brukt hele tiden.

Ville heller brukt mesteparten av pengene å kjøpt en skikkelig amp, og så den billigere epiphonen som har gibson micker, men du bestemmer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det at det ikke har pickup cover? I såfall kan du bare sette på cover. Koster ikke all verden.

:o :o Sier du at det blanke på de skikkelige Gibsons er slike? Bare med et deksel over?

Da sier jeg bare til Pappa, GO FOR IT :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville heller brukt mesteparten av pengene å kjøpt en skikkelig amp, og så den billigere epiphonen som har gibson micker, men du bestemmer..

Jeg fikk ampen min til jul, ville vært uforskammet å kjøpe ny med en gang.

Den kostet trossalt 5000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.