Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Konfirmasjon


iSondre

Anbefalte innlegg

Nå-nå - nå legger vi humoren og ironien på hylla..

Trådstarter blir irritert (kanskje med grunn) og det fører ikke til noe som helst.

La oss holde tråden on-topic.

Joda, men selv saklig sett er det jo et viktig poeng dette med at man anbefaler dyre instrumenter til noen som ødelegger gitarer. Jeg ser ingen som helst grunn til at en Gibson skal overleve noe mer enn marginalt lenger enn en Epiphone, rent bortsett fra at prisen i seg selv er et incentiv til å behandle instrumentet penere.

Jeg hadde en nabogutt en gang i tiden som spilte piano. Han spilte så hardt på klaviaturet at pianoet var utslitt etter bare et par år. Jeg trodde nesten ikke det var mulig, men det hadde rett og slett med personens evne til å hamre alt for hardt på tangentene å gjøre. Tror ikke foreldrene følte for å investere i dyre pianoer til ham, for å si det slik.

Endret av sarge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 231
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg og pappa lagde to pappfigurer av Explorer og LP

Printa ut et stort bilde av begge, la på papp så skar jeg ut. Lagde dobbelsidig, slik at den ble like tykk ca.

Jeg like Exploreren bedre enn LP'en. Så jeg ønsker meg den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og pappa lagde to pappfigurer av Explorer og LP

Printa ut et stort bilde av begge, la på papp så skar jeg ut. Lagde dobbelsidig, slik at den ble like tykk ca.

Jeg like Exploreren bedre enn LP'en. Så jeg ønsker meg den.

Jess, jess, Men da har du jo bestemt deg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og pappa lagde to pappfigurer av Explorer og LP

Printa ut et stort bilde av begge, la på papp så skar jeg ut. Lagde dobbelsidig, slik at den ble like tykk ca.

Jeg like Exploreren bedre enn LP'en. Så jeg ønsker meg den.

Det er bra. Her har du vært konstruktiv for å finne ut hvilken gitar som passer deg best. Dog skal det sies at papp ikke kan erstatte en ekte gitar! :)

Husk at det bør føles bra å både sitte og stå med gitaren, da man fort sitter litt når man øver, og står når man er på en scene.

Når det gjelder å finne ut hva en liker mtp. formen på gitaren, vekt, halsprofil etc. så kan man gjøre seg gode erfaringer på billige gitarer også. Hvis du f.eks. liker bedre å spille på en Epiphone Les Paul enn en Ibanez RG370, så liker du nok bedre å spille på en Gibson Les Paul enn en Ibanez Jem også! ;)

Epiphone har jo Explorere også, de har ikke dette inne på butikken i Mo i Rana slik at du får prøvd dette?

Endret av shv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.