Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Den store Metallica Vs. Megadeth-tråden


ErlendB

Megadeth vs. Metallica  

133 stemmer

  1. 1. Hvilket band liker du best?

    • Megadeth
      54
    • Metallica
      88
  2. 2. Endgame eller Death Magnetic?

    • Endgame
      29
    • Death Magnetic
      35


Anbefalte innlegg

  • Svar 562
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Uansett...Marty Friedman er sjefen over alle sjefer i den stilen...på en "ikke Asgeir måte"...

Enig i at Friedman er ganske mye bedre enn Hammett, og jeg digger selv stilen hans. Men det er kanskje litt overdrevent å si at han er sjefen til alle gitarister i "den stilen"?

Etter min mening er faktisk Alex Skolnick den beste thrash soloisten. Noen kommentarer? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at Friedman er ganske mye bedre enn Hammett, og jeg digger selv stilen hans. Men det er kanskje litt overdrevent å si at han er sjefen til alle gitarister i "den stilen"?

Etter min mening er faktisk Alex Skolnick den beste thrash soloisten. Noen kommentarer? :P

Ikke det att jeg ville nevne Kirk hammets navn i thrash-kategorien i det hele tatt?

Kan godt også nevne gitarister jeg liker bedre, men nå var vell diskusjonen Megadeth/Metallica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke det att jeg ville nevne Kirk hammets navn i thrash-kategorien i det hele tatt?

Kan godt også nevne gitarister jeg liker bedre, men nå var vell diskusjonen Megadeth/Metallica

Hadde vært kulere om vi hadde sleng inn et par andre band også. F.eks. Testament, Anthrax og Slayer :)

Men ja, dette er jo en Megadeth/Metallica diskusjon, dessverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye har du hørt av Megadeth igrunn? :P

Er langt ifra expert, det var bare en personlig mening:P

poenget mitt (som sikkert ikke kom fram) er at ved å høre på KUNN et band i 3år i strekk så blir det vanskelig

for et annet band å konkurerre med det.

Har hørt nok til at eg tør å si at megadeath har ferre fengende (merk FENGENDE, flame meg ivei) metal låter enn metallica (kamerat av meg er megadeath fan

og han har ofte trøkket hodetelefonene i øret på meg og sagt hør denne hør denne!..)

Har aldri sagt at ikkje Dave eller marty eller noen av gutta er syke musikere:)

Metallica er best!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...egentlig et hysterisk dårlig bandnavn hvis man tygger litt på det :D

Nei, det er et tøft bandnavn. Eller hva er det som ikke er bra med det mener du? ;)

Navnet lyder bra, det er lett gjenkjennelig, og ikke for langt å si.

Det er skikkelig irriterende med band som har navn som My Chemical Romance, An Ocean Between Us, My Dying Bride, System of a Down, Bullet for my valentine og As I Lay Dying.

DET er dårlige bandnavn. En hel setning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hammet har en fæl vibrato men han har mange knallfeite soloen likevel :) mye rølp men mye knall.

Den fæle vibratoen til Hammet kalles Floyd Rose, og han bruker den til å ødelegge alle soloene som kunne blitt kule. Sammen med overdrevet bruk av wah, såklart.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

  • Siste aktive tråder

  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.