Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvilken gitar har du?


Fender-Strat

Anbefalte innlegg

  • Svar 179
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har en Parker Nitefly M med SD Jazz (hals) og C5 (bro), samt en G&L Legacy (og en Takamine EGM532SC)... Liker å spille det aller meste... Funky gospel, rock, pop, prøve på noe jazza greier, blablabla.. Alt mulig rart.. Har gjenoppdaget moro-faktoren ved å spille litt metall igjen, så jeg kikker litt på det igjen nå..

Endret av Torh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Har en Ibanez RG2770 :) Vandrer stort sett bare rundt innen metal, men holder meg for det meste til trash, core og heavy :)

Jeg tror du har bommet en bitteliten smule på modell nummeret. I signaturen står det at du har en Lundgren M7. Av det forstår jeg at du har en 7 strenger. RG2770 er en seks-strenger (høyst sjelden sådan), og finnes heller ikke som XL. Derimot er det noe som heter Ibanez RG2077XL - jeg tør anta at det er en slik du har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

3. Unngå å starte meningsløse kjede/liste tråder som aldri tar slutt.

eller gjelder det bare generelt-delen..? tror det blir en slik tråd...

Det kan diskuteres om dette er en meningsløs tråd eller ikke, men jeg syntes ikke det ! det kan være interessant å høre ka andre syntes og mener om gitar og stil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du har bommet en bitteliten smule på modell nummeret. I signaturen stÃ¥r det at du har en Lundgren M7. Av det forstÃ¥r jeg at du har en 7 strenger. RG2770 er en seks-strenger (høyst sjelden sÃ¥dan), og finnes heller ikke som XL. Derimot er det noe som heter Ibanez RG2077XL - jeg tør anta at det er en slik du har :)

Ser det nå når du sier det :) 2077XL er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.