Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvilken gitar har du?


Fender-Strat

Anbefalte innlegg

  • Svar 179
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har en Fenandes Strat. Kjempegod å spille på, og kan hamle opp med en Gibson SG fra 80-tallet (en slik der modellnavnet skal være brent inn i gitaren, heter fire..."ett eller annet")

jeg spiller hard rock, men er en "gain-sluker", og synes nesten at Metalzone gir for lite gain :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruksgitarer:

Gibson Les Paul Studio Faded. Worn red. Stock.

Takamine stålstrenger. Natural finish.

Backup-gitarer:

Louder strat-kopi. Omlakkert. SD Hotrails i bridge, SD Duckbucker i neck. Ingen midt-PU.

Cort stålstrenger. Svart. Billig, men låter bra.

Prosjektgitarer:

Tidligere nevnte Louder.

Squier affinity strat. Svart. Stock.

Spiller mest pop og rock, og avarter av dette. En del punkrock.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopla...

Utelukkende Schecter Hellraiser C7 cherry red.. Sjanger: fra Prøysen til Langt-ned-i-kjelleren-metall. 7-strengeren funker kule til alt..

Plukker av og til frem min scalloperte klone-caster, men faller tilbake til Schecteren fort.. Klør i fingrene etter å scallopere Schecteren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller for det meste på min LTD EX-260, og i tillegg har jeg en Epiphone Special II.

Er veldig keen på en Telecaster, som jeg vil sette inn Seymour Duncan Hot Rails i :P

Speler for det meste thrash metal og god gammaldags heavy metal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har følgende:

Ibanez RG350DX

Ibanez RG350M YE

Ibanez RG350DX:

Hvit nybegynnergitar. Billig med Wizard II-hals. Basswood kropp. Den er lettspilt, og vel verdt penga, men stock-pickupene er ikke mye å skryte av. Men alt i alt så er det en helt Ok gitar for penga. Den er i helt original stand, og uten ei ripe. Er veldig fornøyd med denne.

RG350DX ble også kun laget ett år?

Ibanez RG350M YE:

Sommer 2009 Limited Run, yaaay. Maple gripebrett og (lønn?) i halsen. Basswood kropp. Denne har samme halsprofil som den andre. Må si at denne er mest behagelig av en eller annen grunn. Grei gitar. Denne er også helt original. Har ei mindre ripe. Denne er jeg også meget fornøyd med.

Endret av Ibanezfreak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.