Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Skal vi spille inn noe sammen?


Anbefalte innlegg

  • Svar 194
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg tror ikke katten din kunne spilt bedre :)

Vi er nok våre egne verste kritikere. Jeg ble heller ikke fornøyd, og lagde maange "takes" - til slutt tenkte jeg bare "ahh f... it" og sendte inn det jeg syntes var minst misslykket :)

Derfor drikker jeg alltid "litt" Whisk(e)y når jeg spiller inn noe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drister meg til med en liten formiddagsbump i dag, siden fristen går ut i morgen ved midnatt. OK, la oss si klokken 12.00 på søndag. Det er fortsatt mulig å delta, og å sende inn for de som har meldt seg på.

Skal se om jeg rekker å spille inn noe før fristen. Artig idè! Gitarnorge går "Hear'n'Aid"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, alle som sender inn noe før søndag er over blir med med. Påmeldingen var jo i første rekke for å se om det var noen som ville være med, og det var det jo. Det er bare å sende inn. Men det er fint om du leser førsteposten og følger de reglene som står der, hvis ikke kan det tenkes jeg ikke kan bruke bidraget ditt. Og det er jo dumt.

Alle som har sendt inn til nå, klokken 22.26, er nå oppdatert i første post. Tre stykker lagt til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.