Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Skal vi spille inn noe sammen?


Anbefalte innlegg

Den er grei. Hadde jeg vært litt smart nÃ¥, sÃ¥ hadde jeg brukt dette som en gulerot frem mot neste prosjekt som settes i gang, og øvd litt mere. Hmmm.

Takk for støtten Euphor. Kan nok bli en stund til neste stand-up show, men du skal få VIP-bilett :lol:

Dette har jeg stor tro på, med video og greier. Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 194
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tenkte på en ting med konkurransen. Hvis alle som har vært med å spilt inn skal få være med i denne, kan de jo gjette seg selv ganske lett. Mao. jeg poster meg, rocktrond seg osv. Så kan en eller annen bare kryss sjekke hva de som har vært med har gjetta på seg selv og gjette alt riktig.

Med mindre man skal sende inn en pm med svaret da.

Derfor skal konkurransen være i en åpen tråd så kan da ikke de som har vært med å spille inn delta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig lyst til å bli med å gjette - så jeg stemmer for pm til Castor. Uansett så vil folk påvirkes av hverandres gjettinger om det blir en åpen tråd - så jeg synes det er mere fair om det blir pm.

I utgangspunktet en rimelig vanskelig konkuranse her - skal hver deltager kunne poste et hint - sånn at det kanskje blir mulig å resonere litt. Blir nok mest gjetting, men om jeg f.eks sier hvilken gitar og amp jeg brukte, uten å si noe om innstillinger og kanal, så blir det kanskje mer interesant å gjette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er alle tiders at CF og Greener gjør dette! Dette er virkelig gøy. All ære til CF og Greener!

Takker, men rett skal være rett - Castorfiber er opphavsmann og absolutt den viktigste personen i denne sammenhengen. Så er det flere som donerer premier og så er det jeg som til slutt bare løser noen tekniske oppgaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.