Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Skal vi spille inn noe sammen?


Anbefalte innlegg

For å få til litt gitarrelatert liv, sparker jeg i vei med et lite prosjekt.

Jeg har tenkt litt på det før, men setter tanken ut i livet nå.

Som en del kanskje har fått med seg, har jeg laget en EP sammen med en kompis. Sangen "Trehjulssykkel" har en bit som egner seg til looping så mange ganger som det er behov for.

Derfor- vil du bidra med fire eller åtte takter "solo" på et parti, legger ved det kuttet jeg har tenkt å bruke her, så meld deg på ved å poste.

Det er ikke slik at du trenge å være veldig flink til å spille, og har du en "artig" idé, er det bare fint. Det blir kjedelig med 40 runder med masse fortendedelsnoter med vrenglyd, men det er selvsagt også veldig velkomment, for all del.. Er du et råskinn på banjo, ukulele eller noe annet med strenger på, så slipp deg løs!

-------------------------------------------------------------------------------------

Det viser seg at jeg har hatt problemer med å treffe timing riktig på en del. Alle som har deltatt, har fått PM med adresse til en FTP der man kan laste ned.

Mener du at du er "feilplassert", så send meg en PM, så skal jeg trippelsjekke deg. Jeg la ned ganske mye arbeid i dette, men har altså klart å plassere sporet feil på flere. Jeg skal gå over hele greia på fredag/lørdag, og legge ut en ny versjon.

Det blir altså en annen og oppdatert versjon som blir brukt i konkurransen, selv om forskjellenen nok er ganske små, jeg vil tippe det er kun deltagere som hører forskjellen "på seg selv.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

De som har meldt seg på:

Haarball Har trukket seg grunnet tekniske problemer.

9 Ataxia

7 Rocktrond

2 The Euphor

1 ChrSB

5 Denyeverything

13 Vampyro

Aphelion

Troll

Ampsheep

3 Strat Fan

Rudstar

Tullegutt

16 XshorteyX

4 Imaginos

Peter Pan

6 TonyShred

Orsvend

8 MetalPete

10 Grohl

11 NicolaiF

12 Fleskefinn

14 Praiser

15 Audun

17 ErlendB

De som har sendt inn, er merket med et tall, etter når de har sendt inn, slik at jeg vet rekkefølgen. De som sendte inn tidlig, får imponere først.. Eller ikke, siden vi kjører en konkurranse på dette. Derfor er rekkefølgen tilfeldig, og du skal gjette hvem som spiller hva. Den som har flest treff, vinner en helt fantastisk premiepakke. Mer om dette siden.

Da har fristen gått ut.

----------------------------------------------------------------------------------

Mer om ferdig miks og forumkonkurranse følger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 194
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så langt er jo dette på "forespørselses- og idé- stadiet. Tidsfrist kommer nok, men ikke bekymre deg for det. Men siden du tvinger meg til å antyde- første mars?

Hvis det er fire som melder seg, så gidder jeg ærlig talt ikke. Da ender dette opp på samme måte som alle andre forsøk på "samspill".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.