Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Skal vi spille inn noe sammen?


Anbefalte innlegg

Minner om det dette slettes ikke er noen form for talentkonkurranse eller noe slikt. Det er en dugnad, og alle er flinke nok!

Den "soloen" som er på originalkuttet, bestÃ¥r av fire lange toner. Det er ikke en eneste en som har mobbet meg for at den er for lett.

Hvis det er til hjelp for noen, er akkordrekken som brukes slik:

Am-C-G-Bb-F-G

Da er det ni dager igjen, og jeg har gjort klar kompet sånn nogenlunde.

Kyllingkommentaren var ment som en spøk, sånn i tilfelle noen ikke tok den.

Jeg synes soloen din er enkel og fin jeg Castor ;-), men nå liker jo generelt jeg ikke soloer heller. :P

Endret av Grohl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 194
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og vi takker for bidraget, Haarball. Så fint! Dette blir da en skikkelig innholdsrik premie, men den konkurransen er i neste omgang. I første runde gjelder det de bolde deltagere.

I dag var det null nye innspill i postboksen. Ojojo, så imponerende. :)

Og det er fire dager igjen. Vampyro- surt og jævlig passer fint inn i helheten. Jeg gjentar- dette er IKKE, IKKE, IKKE en konkurranse i å være best!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått helt sperre. Alt jeg har spilt inn sÃ¥langt høres surt og jævlig ut. Tror katten min kunne spilt bedre.

Jeg tror ikke katten din kunne spilt bedre :)

Vi er nok våre egne verste kritikere. Jeg ble heller ikke fornøyd, og lagde maange "takes" - til slutt tenkte jeg bare "ahh f... it" og sendte inn det jeg syntes var minst misslykket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.