Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Skal vi spille inn noe sammen?


Anbefalte innlegg

  • Svar 194
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Haha!

Sitter her på natterstid med min gode venn Tullamore Dew og hører pÃ¥ det som er sendt inn sÃ¥ langt.

Jeg må bare berømme all kreativitet som er utvist i alle retninger så langt. Dette blir veldig bra, det er helt klart!

Jeg tror vi sier at det må bli en liten quiz av dette, og premier så langt er en tipakk med strenger, donert av The Euphor, og to t- skjorter, meget eksklusive fra det kjente bandet "The Hardcode Band".. :) Bli sett i en skjorte fra et band ingen har hørt om!

Det er rundt ti stykker som ikke har sendt inn lydkuttene sine. Så langt har jeg vært veldig slepphendt med påmelding. La meg minne om at når fristen har gått ut, så har fristen gått ut. Dette er noe du bør ha deltatt på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens lille bump.

Til dere som ikke rukket å sende inn enda, vennligst les den uthevede teksten angående navning av filer dere sender inn. På forhånd tusen takk.

NicolaiF- velkommen til å være med skal du være, men påmeldingen er sånn binær. Det går ikke an å "kanskje" melde seg på. Melder du deg på, men ikke sender inn, havner du på GitarNorges "Årets kylling"- liste. Den blir garantert sticky.

Da er det bare ti dager igjen, dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner om det dette slettes ikke er noen form for talentkonkurranse eller noe slikt. Det er en dugnad, og alle er flinke nok!

Den "soloen" som er på originalkuttet, består av fire lange toner. Det er ikke en eneste en som har mobbet meg for at den er for lett.

Hvis det er til hjelp for noen, er akkordrekken som brukes slik:

Am-C-G-Bb-F-G

Da er det ni dager igjen, og jeg har gjort klar kompet sånn nogenlunde.

Kyllingkommentaren var ment som en spøk, sånn i tilfelle noen ikke tok den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.