Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Skal vi spille inn noe sammen?


Anbefalte innlegg

  • Svar 194
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg sendt inn mitt bidrag. Det ble spillt inn med den ene hånda mens jeg prøvde å få ungene til sengs med den andre - og siden jeg ikke har noe kult lydisolert musikkrom (enda) så måtte jeg bruke det beste opptaket jeg greide å få til før jeg lyktes med å få dem i seng :)

Var artig dette - jeg var veldig bevist på å ungå pentaton-runk som er det jeg som oftest tyr til når jeg skal spille solo (jeg jobber med å kvitte meg med den uvanen).

Edit: Fant en litt ufulstendig setning jeg retta på.

Endret av rocktrond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må du gjerne gjøre oftere. :)

Kan du ikke ordne med en konkurranse samtidig? List opp de som spiller, så gjetter vi hvem som spiller hvor. Blant de med flest riktige svar trekkes en vinner som får en av dine tusen gitarer! :D

Artig forslag. Å gjette hvem som spiller hva på bakgrunn av det man kjenner til om de forskjellige fra et forum kan bli interesant. Men dette leder da til et spørsmål til CastorFiber: Legger du rekkefølgen etter når du mottar forslagene, trekker du tall opp fra en hatt, eller prøver du å "matche" rekkefølgen etter hva de forskjellige spiller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.