Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Musikk du LIKER, som du tør innrømme at du liker?


William S.S.

Anbefalte innlegg

Den gang "metalcore" kun betegnet band som Trivium, Bullet For My Valentine og lignende kunne jeg vært enig med deg Snorre, men det har blitt et så jævla utvanna begrep. Er så sykt mange heelt forskjellige type band som går under kategorien metalcore, og jeg tør påstå at Architects f.eks. er ganske hardt ;)

Subsjanger-elitisme i metallen er jeg så jævlig lei av :lol: Slutt. Nyt musikken for what it is: Musikk, ikke en konkurranse. :)

Endret av Metalbrain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer enn det deathcore og hardt går hånd i hånd.

Gjennomført metalcore (og da snakker jeg ikke om ABR og/eller lignende) er flere hakk hardere enn den usaklige unnskyldningen for musikalsk uttrykk deathcore er (eller kanskje heller er blitt).

Om du kan påstå at All That Remains, gammel Lamb of God, Converge, Hatebreed, Chimaira og Darkest Hour ikke er hardt, har du et forklaringsproblem.

Drithardt :lol:

Her har du hva jeg vil omtale som "hardt", uten at det nødvendigvis er noen livsnødvendig faktor for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg har to store forbilder: En kvinnelig og og en mannlig.

Den kvinnelige heter Rita Eriksen og jeg regner med at hun ikke trenger mer publisitet. Jeg har truffet henne ved flere anlednigner, og siget avgårde sånn ca. 10cm over gulvet i glede av klemmer og god prat.

Verre er den med min mannlige favoritt! Han døde 01.01.53 og heter Hank Williams. Tror jeg nå vet alt om han, men det kan jo være sekunder jeg ikke har fått med meg ;)

Nå hører det med til historien at jeg ikke spiller den typen musikk. Jeg bare liker den ;-)

Endret av Hank Annicke Noe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

En av gitaristene i bandet foreslo et par Pink-låter. Jeg tenkte "Pink Floyd" og stusset over de ukjente låtnavnene, og måtte lese en gang til. WTF, tenkte jeg og søkte opp låtene på YouTube.

Konklusjon: Joda, gitaristen var inne på noe og jeg må nok innrømme at jeg liker ihvertfall noen Pink-låter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.