Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Musikk du LIKER, som du tør innrømme at du liker?


William S.S.

Anbefalte innlegg

Hadde i årevis hatt en intern humor når det gjelder ordet pinne. Hørte det først fra en elektriker jeg jobba med. Han brukte det i alle situajoner.

Feks. Han j..... pinnen klarte og kortslutte hele anlegget. klarte så vidt og holde meg når han starta. Lættis. Så startet jo ratt jeg og si det. Så smitta det over på noen andre, som igjen smitta det vidre osv.

Til slutt brukte en god del av den unge befolkninga i Drammen pinne i en hver settning.

Søkte så opp pinne på tubern og fant denna.

Sabla bra sang xD Tidenes intro. Selv om den sikkert er brukt drøyt mye :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ettersom brekkevasselven var så grei å endelig åpne ballet så kan jeg ENDELIG poste denne.

vis meg den som ser hele og fortsatt er muggen, og jeg skal vise deg et menneske uten sjel.

Beste feelgood musikken som er tror jeg, digger denne :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ettersom brekkevasselven var så grei å endelig åpne ballet så kan jeg ENDELIG poste denne.

vis meg den som ser hele og fortsatt er muggen, og jeg skal vise deg et menneske uten sjel.

Beste feelgood musikken som er tror jeg, digger denne :D

Og da var pausemusikken på neste spillejobb klar!! :D

Endret av Brekkvasselven
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir kvalm på en meget positiv måte ;)

jeg blir kvalm på den måten at jeg vil drekke øl fra LATTERLIG store glass, mens jeg rocker ompa-foten, beskuer drøye kløfter og eter würst.

kan godt være kvalm 20 timer av døgnet, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

jeg husker jeg fikk skiva hvor denne låta er fra (tiger lillies - shockheaded peter), og den forlot ikke spilleren på to uker.

det er for få burlesque-trioer der ute som synger om gretne naboer som knuser skallene til bøllete barn, og at feer kommer og kløpper av deg tommelen om du ikke slutter å sutte på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.