Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Musikk du missliker, som du tør innrømme at du missliker?


Holyman

Anbefalte innlegg

  • Svar 357
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Thunder Fingers

Skulle til å si at jeg og hater Jazz, men kom så på at jeg har fått smaken for Marcus Miller.. han spiller Jazz på en interresant måte. (men første sporet på Jaco pastorius "Word of mouth" plate gir meg fremdeles en grassat lyst til å knuse CD spilleren..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lov å ikke like, men å hate jazz? That's just crazy talk...

Jeg HATER jazz. Hadde det vært noe vett i hue til Bush hadde han avslutta krigen mot terror og satt i gang krigen mot jazz. For en drøm........hver eneste jazzmusiker torturert til døde på guantanamo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lov å ikke like, men å hate jazz? That's just crazy talk...

Jeg HATER jazz. Hadde det vært noe vett i hue til Bush hadde han avslutta krigen mot terror og satt i gang krigen mot jazz. For en drøm........hver eneste jazzmusiker torturert til døde på guantanamo.

wow, du er virkelig ignorant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lov å ikke like, men å hate jazz? That's just crazy talk...

Jeg HATER jazz. Hadde det vært noe vett i hue til Bush hadde han avslutta krigen mot terror og satt i gang krigen mot jazz. For en drøm........hver eneste jazzmusiker torturert til døde på guantanamo.

wow, du er virkelig ignorant.

Takk!! ( Er det ingen her som har humor???)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleide også å hate jazz. Kombinasjonen av at mye av musikken kan være vanskelig å få tak på, og at det finnes så mange grenseløst arrogante jazz-fans gjorde at jeg ikke en gang gadd å gi det en sjanse. Nå hører jeg på en del jazz, men det finnes fortsatt mange artister som ikke appellerer til meg.

Ellers misliker jeg en del ganske åpenbare ting, slik som techno/trance og 99% av listepop. Nå om dagen er det spesielt Amy Winehouse. Jeg forstår virkelig ikke hva som kan få folk til å like den motbydelige, gnålende kua med hestefjes.

Jeg misliker Metallica fra og med the Black Album (den plata var helt grei, men begynnelsen på slutten. Vokalen til Hetfield høres dust ut, og har bare blitt verre og verre).

Jeg misliker U2, fordi jeg synes det er relativt kjedelig. De har et par OK sanger, men soundet er er ikke spesielt interessant i mine ører, og Bono er helt jævlig.

Jeg misliker 9 av 10 sånne "melankolsk ung mann med kassegitar" singer-songwriters.

Mye av moderne metal er ganske jævlig. For meg høres det bare ut som om en konkurranse i å stemme gitarene så langt ned som mulig, og å fjerne mest mulig mellomtone fra lydbildet.

Det er naturligvis mye mer også, men det orker jeg ikke å tenke på akkurat nå. Føler heller for å høre på musikk jeg faktisk liker og kose meg. :)

Edit: hvordan kunne jeg glemme å nevne Dimebag, Zakk Wylde og SRV. Blærk

Endret av fiskehode
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

  • Siste aktive tråder

  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.