Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Musikk du missliker, som du tør innrømme at du missliker?


Holyman

Anbefalte innlegg

Gjest Thunder Fingers
Jeg sa jo forresten at det er en del "unødvendige" sjangere, som f.eks gore metal og neo klassisk og slikt. Men som bassist i et melodisk døds metal band, så vet jeg hva forskjellen på "vanlig" Metal, Døds metal og Melodisk... det er faktisk 3 forskjellige sjangere.

Oh hoi! La oss se hvem som kan mest om mest mulige sjangere! Jeg vet for eksempel om idiotisk-unødvendig-sjanger-offtopic-diskusjon sjangeren! ikke en av mine favoritt genres. Jeg liker mer ting som gore-splatter-horror-rape-blod-killkillkill-incredibleblack-cemetary-petcemetary-clowncemetary-deathmetalcore!

:o

Så barnslig! Skam på deg! Pointet har aldri vært å antyde eller gi noen indisier om at jeg vet mer enn andre om sjangere!

Endret av Thunder Fingers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 357
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pop, RnB og alt det der.

Oi, her er det mye musikk det er snakk om.

hehe ja, sant det :P

Liker jo så klart noe av det, men liker ikke alle de 100.000 sangene uten noe melodiøst med en enkel halvfengene beat og en kjdelig vokal for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske mye metal går meg hus forbi. Og hva er poenget med å dikte opp en ny metalsjanger pr. band?

Om det er "melodisk/symfonisk/death/dark/doom", så er det jo fremdeles metal? Skjønner ikke vitsen med å være så sjangeranal.

Dessuten er det kjedelig.

Metal kan være så mangt, musikken varierer veldig fra sjanger til sjanger. Fans av power metal liker ikke nødvendigvis black metal, og fans av stoner metal liker ikke nødvendigvis prog metal.

Fans av power-metal liker ikke nødvendigvis metal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fans av power-metal liker ikke nødvendigvis metal.

Power metal er jo en form for metal, så joda, liker man power metal så liker man metal. Vet ikke om noen som liker alle typer metal, det er mye rart der ute.

Det var en vits som spiller på fordommer mot power-metal-fans, og det vet du <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

  • Siste aktive tråder

  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.