Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassforumets altmulig-chat!


Mytola

Anbefalte innlegg

Har aldri prøvd en L2000, men kjøpte en 5 minutter etter annonsen kom på finn i dag kun på grunn av dere. Åh, måtte de neste dagene gå fort!

Haha, du gikk på! Det er jo søplebasser fra ende til annen som jeg har skrytt sånn fælt av bare for å påføre andre plager, frustrasjon og smerte! :D
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har kjøpt opp et konkursbo på jobb, og har fått inn noen EMG-pickups til P-bass. Vurderer å prøve å bytte ut, for å teste.. Men jeg vet ikke om jeg klarer det, og da koster det jo fort litt. Men men. Har fått inn mye annet spennende, da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg ble litt småforelsket i en Warwick Corvette $$ NT som jeg prøvde på 3-45 her for en stund tilbake... Det var den deiligste halsen jeg har vært borti! Men så hadde den en rimelig hefitg prislapp og, så det skulle vel bare mangle.

Har forøvrig gått til anskaffelse av en Fender Aerodyne. Har lenge hatt lyst på en sånn en som jeg kan trikse og mikse med som jeg vil. Skal blir artig å se hva jeg kan få ut av den.

Endret av Orph
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nedtur... Jeg elsker denne bassen, den låter og spiller slik som jeg digger... men den må ende opp som hjemme/innspillingsbass fordi skulderen min ikke takler det som er vekttpunktet til en Spector av den tyngre garde :( Men ikke F.. om hun selges :P Kanskje jeg skal prøve meg på en ComfortStrap, de skal visst funke fett på Spectorer. Vurderer å prøve meg på G&L igjen, har aldri hatt en med "G&L" halsen..

Endret av Thunder Fingers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den gode gamle Moody-reimen min, da :P Men som sagt, har tenkt å prøve meg på Comfort Strapp, Da det er de som Spector selv anbefaler for bassene, og de skal vært drøyt behaglige.

Men jeg er fremdeles forelsket i Blueburst G&L'er, og det ligger en med standard halsbredde på musikkweb. Men jeg har jo planer om å bruke en del penger på en skikkelig plugg av en forsterker og nå.. Combo er vel og bra, men jeg savner en amp som dytter meg i ryggen, det klarer ikke TC comboen. Blir nok en Aguilar AG500 amp med 2 4x10 Hartke Hydrive kabinetter.

Men hey, Feriepenger og skattepenger, må da bruke de på noe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.