Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassforumets altmulig-chat!


Mytola

Anbefalte innlegg

Ja, det er rart hvordan interesse for ulike ting beveger seg i bølger. Jeg har i forrige tiår vært gjennom hifi-interesse, hjemmekinointeresse, fotointeresse og nå er utøvende musikk (gitar, bass, samspill i band) inne for fullt. Utstyrstunge interesser alt sammen. Noen ganger går utviklingen så raskt at man ikke får brukt noe av det gamle utstyret (f.eks. i fotoverdenens overgang fra film til digitalkamera). Men i bassgitar/elgitarverdenen er gode instrumenter åpenbart gode over tid. Jeg ville nok vurdert å ta vare på ihvertfall ett instrument. Selv om man mister interessen, så kan den komme tilbake igjen, enten det er om 1 måned, 1 år eller 10 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det jeg tenker og, Sarge. Ampen min tror jeg brodern skal få overta, for om jeg får lyst til å klimpre litt bruker jeg stort sett hodetelefoner uansett. Custom G&L'en er nok ikke noe jeg selger med det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det betyr vel ikke noe. Folk skjønner jo at det er comboen, i og med at du skriver 2x10" versjonen og sånn. Bare liker å pirke. Men men. Hadde jeg ikke akkurat kjøpt meg amp, så hadde jeg nok endt opp med en BG500 selv. Men jeg er såpass fornøyd med ampen jeg har nå, at jeg ikke kommer til å bytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er muligens på vei til Gallien Krueger selv, Jeg er pisslei av digitale duppeditter.. Tenker i første omgang at det endten blir en 700RB-II eller en 1001RB-II, får se hva jeg har råd til på det tidspunktet.. Blir uansett 10'er kabinetter, vet ikke om jeg går for 4x10 eller 8x10, sistnevnte hadde vært dritfett, Men hadde sikkert fått gitaristen til å grine :P

Men igjen, Jeg har jo og en fasinasjon for disse Hartke LH forsterkerene og HyDrive kabinettene, Får ta med meg Rickenbackeren ned på Riff en dag og prøve meg frem.

Og fordi jeg ikke får sove har jeg nå påddratt meg GAS for en Hotwire Fifty/Fifty bass.. http://hotwire-bass.com/452.html Om dere ser på den nederste blå så er det nøyaktig sånne basser jeg pleier å forelske meg i :lol: (Bare gi den 4 strenger)

Må nok jobbe et år til før jeg finner noe å studere :P

Endret av Thunder Fingers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.