Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassforumets altmulig-chat!


Mytola

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Noen som har erfaring med Ken Smith Design sine basser? Særlig da J og P-basskopiene.

Kjøp P Bassen min i stedet du :-P Men tja, Jeg har hørt mye forskjellig om de, noen hadde problemer med halsen osv, og andre sier de er helt fantastiske.. Så jeg er ikke sikker, og har vel egentlig aldri fått hender på en selv :/

Men fra spøk til alvor: P bassen min er perfekt for Pop Rock og slikt, jeg spiller det bare ikke selv, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som en plan, hehe.

Om ikke annet så har jeg funnet strengene mine nå, måten de føles mot fingrene, De intonerer bra (Digget DR, men de har seriøse intonasjonsproblemer med strengene sine), H strengen er stram og fin, låter fett... Dunlop Nickel plated Steel Medium 5-130, dere har fått en ny fan :D

Endret av Thunder Fingers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som en plan, hehe.

Om ikke annet så har jeg funnet strengene mine nå, måten de føles mot fingrene, De intonerer bra (Digget DR, men de har seriøse intonasjonsproblemer med strengene sine), H strengen er stram og fin, låter fett... Dunlop Nickel plated Steel Medium 5-130, dere har fått en ny fan :D

Har prøvd de, likte de meget godt selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.