Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassforumets altmulig-chat!


Mytola

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Denne tråden er steindau...

Jeg har fått Spector-dilla igjen (Til tross for nettbutikken deres sitt store problem med å svare på mail, virker som jeg må ta en dyr telefonsamtale..), noe som gjør at jeg har sinnsykt lyst på en Euro LX 435 bass.. eller evt en Euro LX 5. I greenburst eller sort. http://www.basscentral.com/spector/euro_th.shtml Sinnsykt mye pent :o

Endret av Thunder Fingers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, Jeg tar gjerne den tilbake :D Vente må jeg uansett, den andre Spectoren din har satt økonomien min litt tilbake :P

(..Jeg vil prøve den NS-2en forresten :P )edit: Og egentlig burde jeg bruke penger på en større forsterker, da den jeg har lider litt... Men bare gi en lyd evt du :)

Endret av Thunder Fingers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har kjøpt bass! Er egentlig trommis så har ikke noe peiling på gitar eller bass.. men når jeg spiller og ikke holder grepe super tight blir det ordentlig durre lyd, lurte på om dette er noe med meg eller med gitaren :P Har ikke så mye tæl i fingra så kan være det også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har kjøpt bass! Er egentlig trommis så har ikke noe peiling på gitar eller bass.. men når jeg spiller og ikke holder grepe super tight blir det ordentlig durre lyd, lurte på om dette er noe med meg eller med gitaren :P Har ikke så mye tæl i fingra så kan være det også :P

Det er noe som kommer seg etterhvert som du øver. Prøv å spill med fingrene på venstrehånda helt inntil båndene, og ikke mindt mellom to bånd også. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.