Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

pedalbrett


mojohead

Anbefalte innlegg

Jau, du kan nok ha rett i at det står for auto filter. Men en envelope filter er det likefullt.

...skal gi meg nå :P

Emma discombobulator (ellernosånt, har sikkert skrivi det helt gæli) er også et godt alternativ, visstnok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gosh, så mye vrengpedaler folk har da? Ingen som foretrekker reinspikka ampvreng her? :)

Dersom ein vil ha litt forskjellige typar og nyansar av vreng er det jo himla strevsomt å drasse med seg 3-4 forsterkarar på spelejobb. Dessutan er det jo ikkje alle ampar som har effektloop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er deilig

men jeg tenker å inkludere pedalbrettet etterhvert også

delayene på axen er litt stress å stille kjapt på

Egentlig stress å stille på alt med mindre jeg bruker pc-editoren, pedalbrett er mye mer intuitivt

dessuten klarer den ikke å erstatte moogerfoogerene mine

forresten sykt fet på bass også, den boksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er deilig

men jeg tenker å inkludere pedalbrettet etterhvert også

delayene på axen er litt stress å stille kjapt på

Egentlig stress å stille på alt med mindre jeg bruker pc-editoren, pedalbrett er mye mer intuitivt

dessuten klarer den ikke å erstatte moogerfoogerene mine

forresten sykt fet på bass også, den boksen

:mellow: Etter å ha lest interju med utvikleren var jeg av den oppfatning at AXE primært er utviklet som en delay?

Hva med en slik liten midikontroller på brettet til å styre AXEn da?

60073_l.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er en sinnsykt feit delayboks med sykt ville delayer, men de er ikke så lett å stille inn kjapt hvis jeg ikke har laget en fin preset først

Blir nok en midikontroller av den typen etterhvert ja - hadde en m-audio trigger finger i tankene, men hva som helst funker jo

men så lenge jeg har den hjemme er jo axe-edit fin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville egentlig droppet kabinettet, da kan du jo ikke bruke kabinettsimuleringene i axen

Jeg kjører gjennom en liten mikser og rett i studiohøytalerene mine (mackie hr824), funker feita! Da kan jeg kjøre stereo også, er en del effekter i axen som gjør seg veldig godt i stereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner jeg vil gjøre det hjemme i heimstudioet, men jeg liker å ha liveoppsett i form av amp og kabinett.

Går det ann å kjøre signal rett i bordet med kabinettsimulering, og et signal uten, til kabinettet?

Hopp over sluttrinn og høytkab.

Axe`n funker desidert best direkte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.