Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

pedalbrett


mojohead

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Då har eg omsider fått ut fingeren og snekra meg eit pedalbrett. Greitt å få sakene litt på stell! :huh: Ikkje mykje boutique her i gården, men dette funkar heilt utmerka til mitt bruk: VOX V850 volumpedal (klarer ikkje heilt å venne meg til å bruke denne, tyr til volumknotten på gitaren gong på gong...så denne er i grunnen til salgs om nokon er interesserte :) ), Behringer TU100 tuner (funkar aldeles utmerka!!!), Boss CS-3 (denne er eg ikkje veldig glad i, men heilt grei), Boss BD-2 med Tommy-mod B) og til slutt ein Boss DD-3. Den ledige plassen er reservert for ein T-Rex Mudhoney og ein Fuel-tank som er på veg i posten :)

448847.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange fine pedalbrett her :P

Sku gjerne hatt ett jeg og, men har ikke mer effekter enn:

Dunlop Crybaby

Ibanez Tubescreamer

Krank Distortion pedal (ikke i bruk med 6505)

Og så kan det hende jeg av og til låner noen av fatterns effekter:

Ibanez soundtank delay

Goodrich volum pedal

Hadde blitt et veldig tomt brett får`n si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatert brett Juli 2009. Overkill.

pedalbrett_07_2009.jpg

Dunlop Jh1 wah(ikke på brettett best å ha på gulvet syntes jeg) > Korg PitchBlack tuner > EHX Micro Pog > Ibanez TS9DX > EHX Little Big Muff > Digitech g(RUN)ge > Boss DS-2 (Japan) > Marshall Guv'Nor > Ibanez CS9 > Korg Flanger > EHX Small Stone > EHX Holy Grail > Boss DD7.

Ganske overkill dette, men klarer ikke helt å kvitte meg med noen av de. Får se hva som skjer med tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fett brett, Loztboy! Hvordan er Holy Grail'en? Ser du bruker daisychain. Blir det noe ''irriterende'' høyt støy? Bestilte Godlyke Power All for noen dager siden. Blir interessant å se om den leverer like bra som Fuel Tank og andre lignende strømforsyninger.

Jeg liker Holy grailen veldig bra, flott reverb, alt fra litt klang til helt vått. bruker HALL innstillingen mest.

Jeg bruker to daisychains, fra ac adapter (clasholson) til tunern, så videre til de pedalene som krever mest (pog, holygrail, dd7 osv) fra utgangen på tuneren går det en daisy til distortion pedalene osv.

Jeg merker ikke noe serlig støy, men jeg er ikke fryktelig kresen heller.

skal vel kjøpe en strømforsyning etterhvert men da trenger jeg en som kan levere rundt 230 pr output eller deler en større mengde, ikke bare 100mAh pogen og holygrailen trenger litt over 200mAh pr. stk.

Endret av Loztboy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke hvordan du kan ha så mange pedaler uten en wah-pedal..

Men kult ellers.. svære pedalbrett er digg! Hadde nok ditcha digitech og turbo selv, men hver sin smak :)

Jeg bruker en Dunlop wha jh1 også (har skrevet det i posten) men den står ikke på brettett, den står på gulvet ettersom jeg liker å ha den der og ikke på brettett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.