Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

She's heeeere!


aiwass

Anbefalte innlegg

Herregud, så hyggelige vi var i dag da, gutter! Det må da kunne gå an å komme med sine synspunkter på en sak ved å være saklige! F.eks: "Oi, det var jammen meg en rar gitar, den er ikke helt i min stil" eller "Gratulerer med gitarnorge.no's mest originale gitar" eller noe i den stilen...

Skal lure på om surpompene går rundt slik på gata i hjembygda/byen og spyr edder og galle der? "Fy faen, fru Olsen, den pelskåpa di så gjævlig ut" eller "Fysj, Frode, har du kjøpt deg Hyundai, den kjipeste og støggeste bilen i verden?".

Nei, jeg syns ikke det er noe i veien med å vise litt vanlig folkeskikk selv om man ikke ser de andre brukerene ansikt til ansikt...

Til eieren av Parker: Gratulerer med en rar, men kul gitar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De høyeste båndene er ca. like lette å spille på som de andre. Absolutt 'all-access'.

Ellers har jeg til min store misnøye oppdaget skurring på 4. bånd under den høye E-strengen. Da resten av båndene er så feilfrie at strengene ellers kunne ha vært senket betydelig uten videre skurring (hvilket jeg aller helst så), ergrer dette meg svært. Akk ja--jeg antar ingen gitarreparatører i Oslo-området har peiling på Parker-halser, så jeg får vel ta til takke med å spille forsiktig på akkurat denne noten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurte på frakta! Shipper de tryggeste og litt dyrt, eller billig? Jeg skal få sendt amp fra USA på nyåret privat, og lurer på om jeg burde prøve å spare litt der eller om det er små forskjeller på hva frakta kommer på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en nydelig gitar!

Jeg hadde "B" spons fra Parker (Innkjøpspris fra fabrikken, tror jeg ga 5000 m/frakt,- for Classic`n jeg brukte.

Den var også i mahogny. (Rød seethru)

Brukte faktisk piezodelen mest.

Fantastisk gitar, men halsen ble rett og slett for tynn for meg!!

Er vant med litt mer meaty halser

Stemmer at piezo delen i Parkergitarene er bedre en Ibanez sine

(Har hatt en Prestige med LR Baggs, kan ikke sammenlignes. Parkers byggekvalitet er også på et annet nivå en Ibanez generelt)

Classic`n låt bittelitt tynt i mine ører, så etter det du sier hadde det vært morsomt å prøvd en Mojo.

Det har jo skjedd en del oppgraderinger på Parker gennerelt siden jeg hadde min så...

Diezel trenger vel ikke å være så dyrt hvis du ikke kjøper den i Norge?

Jeg kjøpte min VH4 (Nå solgt..sukk) direkte av Peter Diezel, og da "tuna"han den også slik jeg ønsket.

Vannvittig bra kundeservice og, holdt kontakten i månedsvis etter at jeg hadde fått den. RINGTE og spurte om jeg fortsatt var fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd Parker en gang hos en gitarkollega. Vet ikke hvilken modell (Kan ikke mye om disse gitarene)

Jeg skjønner godt at den er ettertraktet og mye brukt av studiomusikere, det var rett og slett en kanonbra gitar. Det jeg synes er bra med den er at den er "ærlig", sånn "skitt inn = skitt ut" (mye kolon her) Den gir ikke noe gratis etter min mening. Spiller du som en ku, høres du ut som akkurat det, spiller du som en gud, så høres det slik ut også. Man kan virkelig få sin personlighet til å skinne gjennom denne øksa. Dette var noe min overnevnte gitarkollega sa. Etter å ha prøvd den måtte jeg si meg enig.

Har veldig lyst på en Parker selv......

Så gratulerer med gitaren. En gitarist av ditt kaliber vil få stor glede av den gitaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diezel trenger vel ikke å være så dyrt hvis du ikke kjøper den i Norge?

Jeg kjøpte min VH4 (Nå solgt..sukk) direkte av Peter Diezel, og da "tuna"han den også slik jeg ønsket.

Vannvittig bra kundeservice og, holdt kontakten i månedsvis etter at jeg hadde fått den. RINGTE og spurte om jeg fortsatt var fornøyd :)

Hva mener du men "tuna"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aiwass fikk selv guttene til å smelte. :mrgreen:

Gratulerer med ny gitar. Hadde en Parker hjemme hos meg en stund og jeg likte veldig godt spillbarheten på den, selv om jeg kanskje ikke er så frisinnet at jeg tillater meg å ha en gitar uten tre på gripebrettet. Nytenking, ...nei hoffameg. :)

Du har ikke vurdert Suhr sine amper da, aiwass? Tenkte på CAE OD-100 som Scott Henderson spiller på. Er konstant gudedyrking av Suhr og hans gledesmaskiner på HRI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig, har du noe link til den?

Den nye live CDen til Scott viser hva den kan, men Scott bruker vrengpedaler i tillegg til amp vrengen (noe som forsåvidt ikke er så dumt). Ellers er det ikke noe i veien med tyskerampene. Har en ENGL Screamer selv, og den fikser det meste. Har dog fått ett inntrykk av at Diezel skal være et halvt hode over sine tyske brødre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.