Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

She's heeeere!


aiwass

Anbefalte innlegg

  • Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

virker nesten som dere mener at man må ha gitaren høyt oppe for å spille fort' date=' jeg mener dette er en smakssak.[/quote']

Er du dum? Det har jo ikke petrucci så det ville vært teit !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

senebetennelse e ikke særli kult, den saken e klar. og angus har gitaren rimelig høyt oppe...men han e også den eneste gitaristen eg vet om som spring og hold så mye helvete at han må få surstofftilførsel på scena omtrent hver eneste gang, så han e unnskyldt:)

og å komme me den anti-turbonegerpowerchordbedreviterteknisk geni-attituden som aiwass fremvise her e jo greit, kan ikke si noe anna, men det va no kanskje litt vel generaliseranes? eg foreksempel spille nokså avansert poprock ispedd litt snill jazz og funk for tia, og gitaren e godt under beltestedet likevel.

men når alt kommer til alt e det selvfølgelig ikke gitarens plassering på kroppen som betyr noe,hovedsaken e jo at man klare å produsere noe bra. alt det her forandre likevel ikke det faktum at i det minste i mine øya e det rent visuelt mye tøffere å ha gitaren lavt enn høyt, med mindre man e like gal som angus young. og eg forbeholde meg retten til å kalle hvemsomhelst homo nårsomhelst om det skulle ramle meg inn. bare å begynne å moderere her, det e jo jobben din.

KTHXBYE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.