Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

She's heeeere!


aiwass

Anbefalte innlegg

  • Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De er noe eget de der.

Type treverk???

Ser nesten ut som Koa..?. eller er det mahogany?

Pent var det uannsett.

Mahogany. Men den er mye mørkere i virkeligheten enn på bilder (også andre bilder), nesten som valnøtt. Nydelig treverk, må sees i virkeligheten.

@ _AnderZ-: Har så fryktelig lyst til å kunne spille noe sånt! :P Kunne noen av låtene deres før, men det er lenge siden. Får vel begynne å øve igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I huleste helheim _AnderZ_!! Du har sørenmeg litt av en rigg! Har ikke lagt merke til det før! Er du førsteeier av gitar og amp? Jiis...

Holder en knapp på Aiwass' nye øks, men PRS er ikke akkurat til å kimse av heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I huleste helheim _AnderZ_!! Du har sørenmeg litt av en rigg! Har ikke lagt merke til det før! Er du førsteeier av gitar og amp? Jiis...

Holder en knapp på Aiwass' nye øks, men PRS er ikke akkurat til å kimse av heller...

Heisann! Ja jeg er den første som eier det jepp! Jeg valgte PRS for jeg hadde rett og slett aldri prøvd noe så godt før! Har ikke noen gang etter jeg kjøpte prøvd noe så godt heller!

Jeg sikler litt etter en gitar som jeg kan spille litte mere teknisk på ala Dream Theater!!

Men jeg er totalt fornøyd me rigget ja :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten Engl eller THD, tror jeg. Blackmore-modellen til Engl er det sinnsvakt bra lyd i, men et par av THD-forsterkerne (Flexi 50, blant annet) frister veldig, óg. Noen mener det ikke er mulig å få metal-lyd ut av dem, men jeg er av den mening at hinsides mye vreng ikke er nødvendig, selv ikke i metal.

Uansett blir det nok en stund til et eventuelt forsterkerkjøp--har vel bare omtrent halvparten av pengene, og dårlig med inntekt for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.