Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

She's heeeere!


aiwass

Anbefalte innlegg

etter å ha lest de første sidene i den tråden her er jeg litt stressa for at det virker som om antall som har lyst til å ta med seg aiwass på date er ganske høyt.. folk må slutte å henge på nettet ... det er tydeligvis ikke sunnt .. hehe...

men til poenget.. :

veldig kul gitar... kunne nok ikke hatt en selv, men har hørt de er jævli gode .. og så ser de jo kule ut igrunn , litt spesiell liksom.. topp stemning , og gratulerer!

du får si fra om du spiller ett eller annet sted i Oslo en gang ...

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du!

og min tjære knut' date=' skal man overbevise folket om at man e verdens tøffeste band, så nøtte det ikke å stå me gitaren godt oppunder haka. men for dokker sportsgitarista e det vel kanskje ikke sånn...? ;)[/quote']

He he, det er ikke greit å forbli verdens tøffeste band med senebetennelse (Det ville blitt slik for meg i alle fall)

Og har du sett Angus Young? :mrgreen: Han har gitaren riiiimelig høyt.

Den eneste tøffingen jeg kommer på med gitaren langt nede, er Zakk. Og han legger den på låret når han sal spille fort :mrgreen:

Angus har den høyt ja, men ikke like høyt som mr. muscle her..

Og Zakk er ikke kult.. Er ingenting galt med å ha den litt langt oppe,

men får da være måte på, når man har den så høyt er det jo faktisk vanskeligere å spille pga, pga man må jo stå med arma i været hele tia, gjør det mye tyngere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du!

og min tjære knut' date=' skal man overbevise folket om at man e verdens tøffeste band, så nøtte det ikke å stå me gitaren godt oppunder haka. men for dokker sportsgitarista e det vel kanskje ikke sånn...? ;)[/quote']

He he, det er ikke greit å forbli verdens tøffeste band med senebetennelse (Det ville blitt slik for meg i alle fall)

Og har du sett Angus Young? :mrgreen: Han har gitaren riiiimelig høyt.

Den eneste tøffingen jeg kommer på med gitaren langt nede, er Zakk. Og han legger den på låret når han sal spille fort :mrgreen:

Angus har den høyt ja, men ikke like høyt som mr. muscle her..

Og Zakk er ikke kult.. Er ingenting galt med å ha den litt langt oppe,

men får da være måte på, når man har den så høyt er det jo faktisk vanskeligere å spille pga, pga man må jo stå med arma i været hele tia, gjør det mye tyngere..

Det handler jo om å å spille der man selv synes det er best!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan umulig se form meg at de noensinne har prøvd å dempe gitaren noenpar cm så den ikke stikker i nesetippen, for prøvde nettop å dra den såpass langt opp som disse gutta snakker om , og var jo dødsslitsomt!

Dempa gitaren rundt beltehøyde igjen der jeg trives best å ha den..

Ja kan skjønne at folk liker å ha den lenger oppe men ikke SÅ langt, det får da være måte på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan umulig se form meg at de noensinne har prøvd å dempe gitaren noenpar cm så den ikke stikker i nesetippen' date=' for prøvde nettop å dra den såpass langt opp som disse gutta snakker om , og var jo dødsslitsomt!

Dempa gitaren rundt beltehøyde igjen der jeg trives best å ha den..

Ja kan skjønne at folk liker å ha den lenger oppe men ikke SÅ langt, det får da være måte på![/quote']

Veldig vanskelig å forstå at folk liker forskjellige ting. Selv har jeg gitaren veldig høyt oppe, og ser alle fordelene det gir meg. Kan gi deg hemmeligheten her og nå. Den eneste årsaken til at noen velger å spille med gitaren så høyt oppe er for å unngå beltespennemerker på baksiden av gitaren.

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan umulig se form meg at de noensinne har prøvd å dempe gitaren noenpar cm så den ikke stikker i nesetippen' date=' for prøvde nettop å dra den såpass langt opp som disse gutta snakker om , og var jo dødsslitsomt!

Dempa gitaren rundt beltehøyde igjen der jeg trives best å ha den..

Ja kan skjønne at folk liker å ha den lenger oppe men ikke SÅ langt, det får da være måte på![/quote']

Jo, jeg har hatt den lavere før, og valget var bevisst. Ikke alle spiller Turboneger og power chords hele livet, vettu...

Barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.