Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Den mest overvurderte heavyen fra 70- og 80-tallet


blaamann

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, Hanspanzer skrev:

Jeg sliter med folk som forfekter sine egne meninger som sannhet. Det er noe klebrig, religiøst over det. 

Dette gjelder vel stort sett alle med ordet «kritiker» i stillingsbeskrivelsen😝. Klarer ikke få til noe selv, da må jeg rakke ned på de som faktisk gjør det.

  • Takker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Jørgen skriver begge artiklene om under-/overrrerated heavy det linkes til her med ganske god skrivetyngde (pun intended), god underholdningsverdi, og ikke minst en ganske så fin "tongue in cheek" og selvironi. Jeg lo ganske mye av den.

Det at noen leser disse artiklene, og deretter finner det for godt å beskrive det som religiøs og klebrig sannhet, er for meg akkurat like religiøst og klebrigt. Mission accomplished. Hårsårhet oppnådd.

Mine to tiere.

Edit: Det blir litt som når jeg kjefter om at Egon Holstad må ta av seg cap'en når han er på TV.
Det skjer ikke.

Endret av Gubbe
  • Liker 2
  • Takker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skivene fra 70/80-tallet bærer preg av at jeg vokste opp med de. Som ung sneip visste jeg ikke noe som helst om overvurdert/undervurdert. Man spilte de kassettene man hadde. Av og til dumpet det en ladning ned i posten med nye 60 min eller 90 min kassetter fyllt med hårdrock. Av og til brukte man ukepengene på å kjøpe seg noe som så tøft ut. Var stort sett fornøyd med det meste, jeg. Og de skivene hører jeg stort sett på fremdeles :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Gubbe skrev:

Det at noen leser disse artiklene, og deretter finner det for godt å beskrive det som religiøs og klebrig sannhet, er for meg akkurat like religiøst og klebrigt. Mission accomplished. Hårsårhet oppnådd.

Dette var nesten enda mer hårsårende enn at en nordlending rakker ned på det beste åttitallet hadde å by på. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiss var overvurdert? Nei, her tok vi ikke det bandet særlig seriøst, på tross av at vi bare var kvisete tenåringer, og platene hadde "tøffe" cover. Vi tok ikke folk som virkelig likte Kiss særlig seriøst heller...prøvde bare å være hyggelig overbærende (det går nok over)

British Steel ranket som #4 etter tre drittpalter av Kiss. Ærlig talt!

Endret av jonta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.