Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

À moi, finalement - Le bleu du blues


Hugo

Anbefalte innlegg

Takk for respons...

Her liker man Jeff Beck, ja...

Avslørt allerede :)

Lurer egentlig litt på hva folk synes er så rart med gitarlyden. For jeg tror ikke jeg hører det samme som dere. Har spurt noen andre her også. Lyden er veldig tørr, det hører jeg.

Endret av Hugo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott! Synes det er kult jeg! Og ingen synth høres slik ut der jeg kommer fra. :D Mye Jeff Beck, men det spiller ingen verdens rolle. Det er vanskelig å spille med den kontrollen han har, noe som kanskje skinner litt gjennom - men alt i alt tøft!

Blir nødt til å ordne med opptak selv av denne bluesbølgen... Søkki ta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meningen å være negativ her men jeg synes dette var veldig varierende. Bendingene dine er som oftest ikke helt bra, du treffer av og til men noen ganger blir de ganske så sure. Prøv å få til en mer jevn bevegelse og hør nøye etter når du har nådd opp til tonen. Bruken av tremolo er litt ustabil, men kult noen plasser.

Ellers må jeg også nevne min fanesak; Vibratoen. Prøv å få til en jevn bevegelse opp og ned der du går helt opp dit du vil at vibratoen skal nå og sørg for at du også kommer tilbake til dit du begynte. Og gjør for guds skyld ikke dette for raskt, da dette høres ut som noen banker deg raskt på ryggen mens du prøver å synge en tone.

Jeje. Ellers fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker igjen for feedback...

For meg høres det ut som du har bra personlig stil, men så har jeg heller ikke hørt stort på jeff beck:)

Du vil kanskje oppdage at Jeff Beck har en tendens til å spille litt som meg, ja.

Ellers må jeg også nevne min fanesak; Vibratoen. Prøv å få til en jevn bevegelse opp og ned der du går helt opp dit du vil at vibratoen skal nå og sørg for at du også kommer tilbake til dit du begynte. Og gjør for guds skyld ikke dette for raskt, da dette høres ut som noen banker deg raskt på ryggen mens du prøver å synge en tone.

Tror vi er litt uenige om hva slags vibrato som er "korrekt". Tror nok du liker en mer standard vibrato. Jeg har blitt frelst på Jeff Beck sin vibrato og den er svært hulkete.

Flott! Synes det er kult jeg! Og ingen synth høres slik ut der jeg kommer fra. :D Mye Jeff Beck, men det spiller ingen verdens rolle. Det er vanskelig å spille med den kontrollen han har, noe som kanskje skinner litt gjennom - men alt i alt tøft!

Tror heller ikke Korgen min har den lyden.

Endret av Hugo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.