Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dagens gitar


Anti-Virus

Anbefalte innlegg

On 4/5/2019 at 10:56 PM, Slashaxl said:

DG er selvsagt den som kom inn døra i dag! Et hyggelig bekjentskap så langt :)

7BF3981B-050A-41BA-8191-C463E25A71C1.jpeg

IMG_20190415_102549.thumb.png.dee020bc2d69ba324229d8baea28fb3c.png

Min 32 år gamle "hot-rodded" MiJ Stratocaster har nylig fått service og blir ukas gitar (syntes også den passet under Slashaxl sin splitter nye gitar).

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant denne inni en haug med gigbags/gitarer .

2002 SG Special Crescent moon ebony fretboard - kom originalt med ABR1 bridge . Satt på hotte 500T bridge og Duncan Distortion neck pickup . Disse gamle faded har en annen type tykkere lakk - mens de nyere ser mer ut som beis . Er null slitasje på bånd og meget pen stand ellers .

 

 

IMG_0678.JPG

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Sugardaddy65 skrev:

Fant denne inni en haug med gigbags/gitarer .

2002 SG Special Crescent moon ebony fretboard - kom originalt med ABR1 bridge . Satt på hotte 500T bridge og Duncan Distortion neck pickup . Disse gamle faded har en annen type tykkere lakk - mens de nyere ser mer ut som beis . Er null slitasje på bånd og meget pen stand ellers .

 

 

IMG_0678.JPG

Ikke verst. Du fant en god Gibson.Det eneste jeg finner mellom mine gigbagger er støv 😃

Endret av Virus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Virus skrev:

Ikke verst. Du fant en god Gibson.Det eneste jeg finner mellom mine gigbagger er støv 😃

Det er delvis kaos her...men klarer å finne det meste . Har merkelapper på alle og et visst system , men hyllene er stappfulle nå , og da ender de opp i hauger rundt om .

Det var en del støv ja....jeg må få ordnet trykkluft her oppe så jeg bare kan ta alt ute på terrassen og blåse vekk støvet .

  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.