Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

AlphaBeta leker gitarist


AlphaBeta

Anbefalte innlegg

Hva skal man si? Veldig bra spilt, er vel det som rinner meg i hu.
Synes ikke det var så surt, jeg, men det var jo ikke så lang tid på hver note å finne ut av om det ikke var helt korrekt.

Imponerende!

Hvis du synes dette er å "leke gitarist", så gleder jeg meg til å høre på det du spiller når du ikke leker.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, juzzizhow skrev:

Så ikke videoen før nå !  :-)

En Butterscotch telecaster med vintage stil bro er ikke det man forventer seg da man hører opptaket direkte ! ! :-)

Ekstra bonuspoeng for det ! ;)

Dillinger Escape Plan hadde et supportband i Oslo ved navn Uncanny. Der tror jeg søren meg begge gitaristene spilte telecastere og ihvertfall den ene var forholdsvis trad. Tøft band var det og. (Sto ikke så veldig langt fremme, jeg er blant masse førtåringer rundt miksen med øl i neven og forsiktig nikking i i takt til musikken.) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott spilt. Om jeg skal komme med innspill, så var bendingen ved 9 sekunder lit flat, og så hadde det i mine øyne gitt soloen et lite løft med litt vibrato på toppen av bendingen ved 30 sekunder. :)

Endret av shv
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, skela skrev:

Nice! De skal sjekkes ut :D

 

45 minutter siden, shv skrev:

Flott spilt. Om jeg skal komme med innspill, så var bendingen ved 9 sekunder lit flat, og så hadde det i mine øyne gitt soloen et lite løft med litt vibrato på toppen av bendingen ved 30 sekunder. :)

Jeg er helt enig i alt du sier. Som nevnt i teksten skal jeg jukse litt med post tuning. Måtte stemme gitaren litt feil og fikk aldri nailet akkurat de to tingene du nevner. Når vokalister kan tune, så kan vel gitarister det også ;) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.