Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Taylor Akustisk


Etabeta

Anbefalte innlegg

Hei. Da jeg er på leit etter en ny akustisk gitar så har jeg tenkt å kjøpe Taylor. Har noen erfaring med disse. Har sett på 3 stk etter pris. Det står mellom Taylor 110e. Taylor 114e. Taylor 214ce. Da jeg må bestille da jeg bor litt unna nærmeste musikkhandel. Så blir bestilling av en av disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg prøvde en Taylor hos 4Sound i Trondheim for noen år tilbake, og den hadde en helt fantastisk akustisk klang. Den kostet da rundt 13k (husker ikke hvilken modell) og hadde jeg vært i nærheten av å ha bruk for en ny akk samt i nærheten av midler, hadde jeg kjøpt den tvert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Etabeta skrev:

oki har sjekket brukt på finn.no var ikke mye der

De dukker opp rett som det er.

En bekjent av meg solgte akurat en 814 nå. Fantastiske gitarer.

Jeg er nok for snobbette, men for meg er ikke de rimelige Modellene skikkelig Taylor.

Man må gjerne legge litt mer i det med en akustisk gitar kontra en planke. ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Hei. Vet ikke om du fortsatt er ute etter ny gitar, men ville nevne at jeg har hatt en 214e tidligere. Veldig kul gitar, men veldig crisp i lyden. Har nå en Fender Paramount, og jeg anser den som bedre enn Tayloren på alle punkter. Bedre å spille på, og låter finere. Langt mer allsidig lydbilde også. Med mindre du er ute etter ekstrem brightness i gitaren så vil jeg glatt heller anbefale Fenderen. Sikkert ikke mange brukt, men de er pent priset nye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.