Gå til innhold
zed

En liten hjemme film om gitarer,...og pedaler,...og en Marshall

Anbefalte innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av blaamann
      Den nye serien heter Vintera og erstatter Classic serien. Made in Mexico.
      Bummer: I den gamle Classic serien kunne en velge en Stratocaster (og Telecaster?) med nitro for et par tusenlapper ekstra, men nå ser jeg bare polyester finish på alle Stratocasterene (det gjelder sannsynligvis også de andre modellene).
      Baja lever videre: Til dere som savner den super populære Baja telecaster så er den nå viderutviklet til "Vintera Series '50s Telecaster Modified"
      Les mer her: https://www.musicradar.com/news/fender-unveils-21-strong-vintera-guitar-and-bass-range
    • Av Troll
      Hvis jeg skulle brukt en tusenlapp på en reverb, hva burde jeg gått for? Tc Hall of Fame 2? Ser de går for rett over tusenlappen helt ny.
      Ligger et par EH Cathedral på finn. Er det noe stas? 
      Fordel om den har shimmer. Kunne tenkt meg Strymon Big Sky, men den blir for heftig siden jeg kun skal bruke det til litt testing og leking i loopen på Mooer Preamp Live. 
    • Av Konrad
      Hei
      Ny mann på forumet.
      Har kommet over ett kabinett som heter 2053, i denne sitter det 1 stk 12tommer element i.
      2054 har 1stk 15tommer.
      Disse ble bare produsert i 73-74,såvidt jeg kan se.
      Noen som vet noe mere om denne/disse?

• Av Audun
      Synes faktisk de ser og høres spennende ut. Liker spesielt Powercasteren.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.