Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Oppgradering av Gitarnorge uke 5


Kjell Iver

Anbefalte innlegg

2 timer siden, skela skrev:

Hvis man siterer et innlegg fra mobil og så kasserer forslaget får man ikke fjernet sitatboks når man senere skriver innlegg på samme tema (det lar seg fjerne på PC).

Det er et kjent problem - som de jobber med. Har sett beskrevet at man kan kakke med fingeren to ganger oppe til høyre og deretter ta Back-Space. Prøv å se om det går.

2 timer siden, Knewt skrev:

Bagatell, men tar det opp likevel.

Hvis noen siterer et innlegg, er det dette som står i "siteringsboksen";

Den 2/17/2016 at 8.03, *bruker* skrev:

Ikke verdens beste formulering, og litt norwenglish?

Jeg ser at datoen din er feil vei - dette skal være i henhold til nettleseren din sine innstillinger. (Her har enkelte versjoner av Chrome et problem)

Men enig i ordet "at". Dette klarte jeg ikke å finne i oversettingene - har gitt beskjed til vedkommende som har laget språkpakken. Godt observert,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Kjell Iver skrev:

Det er et kjent problem - som djobber med. Har sett beskrevet at man kan kakke med fingeren to ganger oppe til høyre og deretter ta Back-Space. Prøv å se om det går.

Jeg ser at datoen din er feil vei - dette skal være i henhold til nettleseren din sine innstillinger. (Her har enkelte versjoner av Chrome et problem)

Men enig i ordet "at". Dette klarte jeg ikke å finne i oversettingene - har gitt beskjed til vedkommende som har laget språkpakken. Godt observert,

Test. Foreløpig ikke suksess..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vel. Da har det gått såpass lang tid at jeg kan tillate meg å klage over hastigheten på forumet. Gjelder både PC (Firefox) og android. Og da mener jeg at alle forumfunksjonene oppleves treigere enn før oppgraderingen. For meg og mine plattformer, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Straymond skrev:

jeg har gitt opp å bruke forumet på telefonen. 

mulig det er talatutten min som har sett bedre dager...

Hvilken telefon benytter du?

Når det gjelder hastighet på server - så skulle Netbox oppgradere og flytte til kjappere server i desember. Skal skrive ticket og pushe på der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.