Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Oppgradering av Gitarnorge uke 5


Kjell Iver

Anbefalte innlegg

1 time siden, space skrev:

Linking til bilder er ikke helt optimalt fant jeg ut nå.

 

Det skal egentlig ikke være noen heksekunst. Når jeg velger det bildet ditt - så ser det for meg ut som et fotoalbum - ikke et bilde, men er usikker. 

Kan du vise hvor det er delt sånne album andre plasser..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, ja, ser linken går til en slags album, men det er slike linken en får om en velger "share" fra google photos. Tidligere har da bildet dukket opp, og blitt skalert riktig.

Litt usikker på hvilke bilder jeg har postet som er sånn, for mye er postet gjennom tapatalk også, og da blir jo bildene lagret på dems server og linken derfra satt inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært her i 10 år, og det lille som har oppstått av småkluss har ikke vært relatert til redigering av poster. Nå vet jo ikke jeg hva jeg kan ha gått glipp av, men jeg er sterkt uenig i at mulighet for redigering av egne poster er et problem. For min egen del synes jeg det er veldig fint å kunne moderere meg selv... Skriver jeg noe som kan misforstås, er det jo bare bra at jeg selv kan rette det opp, uten å måtte rapportere meg selv, og få en moderator til å gjøre det...

Her oppfører folk seg bra, og det er god stemning, så å legge til slike begrensninger er i mitt hode utelukkende negativt. Ellers er det mange fine folk før meg som har sagt det meste som er å si. Jeg, for min del, kommer til å tenke meg om 14 ganger før jeg poster noe fra nå av.

Eventuelle feil i denne posten får stå til spott og spe i all fremtid.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å følge trenden skriver jeg en ny post her:

Det er jo ikke poenget hr fetladen, jeg er ikke redd for at en fremtidig arbeidsgiver skal finne ut at jeg har gjort meg skyldig i alvorlige kommafeil på et gitarforum. Poenget er at når jeg skriver noe fjas her, så bør jeg ha lov til å prøve å avfjase det litt. Jeg har aldri noensinne ødelagt verken stemning eller tråd ved å korrigere meg selv litt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan jeg. Det ironiske her er at det inntil nylig ble slått hardt ned på at folk gjorde akkurat dette, i stedet for å korrigere seg selv...

Har veldig vondt for å forstå at man må avverge et problem som ikke har oppstått ved å forby det som kan føre til at det problemet som ikke har oppstått, kanskje kan oppstå. Det motsatte av dette problemet har vært ansett som et problem, men nå skal man legge opp til at det gamle problemet er den nye løsningen, på et problem som ikke finnes. Altså, wtf?

Edit: rakk en edit. woop

Endret av denyeverything
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, OsamaFetLaden skrev:

Alt man skriver på Internett bør man regne med at kan bli stående til spott og spe i all framtid, sånn er det bare. 

Kan jeg få noen eksempler på dette, forutenom det nye GN og resultatet av hevnlystne ekskjærester i besittelse av ukonvensjonelle hjemmevideoer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal vi ikke gjøre for mye ut av dette her synes jeg. Vår fetladne venn har noen gode innspill han også. Så er det jo slik at noen av oss lever på fuzz og kjærlighet, (det er oss det @UglyCasanova)mens andre liker å bombe litt her og der...

Vi har en relativt grei takhøyde her på formuet, og slik bør det fortsette. Alle innspillene mine i denne tråden er proedit, og det skal en del til  overbevise meg om at det motsatte har noe for seg. Når det er sagt, er det vel ikke utenkelig at det blir gitarforum av det likevel, om enn litt stusseligere. Ellers ser jo denne oppgraderigen ganske lovende ut synes jeg, og enn så lenge har jeg tro på at den nye eieren kun har gode intensjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.