Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Oppgradering av Gitarnorge uke 5


Kjell Iver

Anbefalte innlegg

Prøvde å kopier bildet over, men neida, eneste måten det funker på et å klikke "Legg til andre filer" nede i høyre hjørne, velge "sett inn fra URL" og så lime inn i boksen som kommer opp da.

 

scissor-guitar.jpg

 

 

Merkelig!

Endret av Amund Blix Aaeng
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Amund Blix Aaeng skrev:

Merkelig!

Finner sikkert ut av det. 

14 minutter siden, Amund Blix Aaeng skrev:

eneste måten det funker på et å klikke "Legg til andre filer" nede i høyre hjørne, velge "sett inn fra URL" og så lime inn i boksen som kommer opp da.

Sparer deg ett klikk om du i stedet tar Velg filer til venstre og limer inn lenken der kanskje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjapt levert!

Men hvor finner jeg det? Prøvde å lukke og åpne chatten igjen, men finner ingen valg?

Fikk det til!

Men andre klager. Burde sikkert være et valg. Mulig det er jeg som er sær, som vil ha det sånn :)

Endret av space
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, space skrev:

Men andre klager. Burde sikkert være et valg. Mulig det er jeg som er sær, som vil ha det sånn

Det er vel bare å ta høyre mustast - åpne i nytt vindu?

De som ønsker det som normalt kan benytte : 

http://forum.gitarnorge.no/chat/?_popup=0

28 minutter siden, space skrev:

Ang. chat så burde chatvinduet også skalere etter hvor stort hovedvinduet er.

De har lovt oss ny chat i evigheter og siste dato jeg hørt var februar. Kan ikke gjøre noe mer med den 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, skela skrev:

Kommer det nettmagasin med intervjuer, artikler, anmeldelser og annonser? Norsk versjon av Premier Guitar og/eller Vintage Guitar? :-))))) 

 

(Tenk Gitarpraksis.. tilsvarende svenske Fuzz..) http://fuzz.se/

Takk for spennende lenke. De mangler et diskusjonsforum :)

Det er i hvert fall muligheter for de som ønsker å delta i utvikling videre til å lage noe slikt, og jeg håper at en forside med de gamle artiklene kommer på plass på ikke alt for lang tid, men en død og statisk forside er ikke liv laga. 

Jeg har ferdige maler for intervju-seksjon og artikler. 

Det er bare å ta kontakt om dere har ide'er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 16.2.2016 at 12.03, Kjell Iver skrev:

Som støttemedlem har du lengre redigeringstid på innlegg. Du må redigere selve innlegget ved å ta "endre" og deretter endre tittelen. Om tiden for redigering er gått ut så rapporter tråden så blir det slettet.

Jeg har under utvikling en sak som skal fikse dette med redigering av kjøp og salg

Hva med demotråder? Jeg vil gjerne oppdatere tråden min slik at det står hvilken pedal som nå er testet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, GreenMan skrev:

Oppdaget jo nå at hvis man har opprettet en galleritråd og man ønsker å oppdatere denne med utstyr som enten har forsvunnet eller nytt som har kommet inn så sliter man litt... 

De som er støttemedlemmer har en lengre redigeringstid. Men ser utfordringen et partre plasser - og venter på en applikasjon som jeg har bestilt for å kunne sette lengre redigeringstid.

18 minutter siden, UglyCasanova skrev:

Hva med demotråder? Jeg vil gjerne oppdatere tråden min slik at det står hvilken pedal som nå er testet.

Hvilken tråd er det i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.