Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis din Les Paul


Truckstop Chuckie

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, GunnarpåMo skrev:

Jepp. Det samme som du har.

Kan være for det japanske markedet,

eller et de brukte i en overgangsperiode

tidlig 2001?

Gibson er en 'katastrofe' vedr. COAs i den perioden. Alle "Yamano's" fikk vel sertifikatet.
Men også der er det hull.
Har du noe annet paperwork? Ofte fulgte det med en folder med japanske hieroglyfer.
Vis et bilde, hvor du 'sladder' over de tre siste siffer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får slenge inn et par bilder jeg også. Er egentlig SG-er som står mitt hjerte nærmest, men Les Pauls er ikke akkurat fæle saker det heller. Har et par stykker, nuthin' fancy, men jeg liker dem svært godt.

En vinrød 2011 Studio og en 2009 Junior:

 

 

IMG_0400.JPG

IMG_0288.JPG

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misliker sterkt at jeg ikke kan delta i denne tråden lengre. Hvis ikke Gibsnes snart lager flere LPer i matt fininsh får jeg begynne å vurdere andre merker, eller kanskje et kit.

Eller kanskje en Greco LP Custom fra hine hårde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ødelegger her med en SKAMBILLIG "Les Paul" ...intet merke på den og ukjent produsent . Strøken stand .

Kostet ensifret antall 100-lapper .

Spiller faktisk like bra som dyrere Epi LP Kina gitarer jeg har hatt ..halsen er bra og takler lav strengehøyde - fretends er bra- og sustain godkjent .

Tror den kan bedres med en bedre bridge . Pickups er ok og måler 12 og 14 , men har litt av den burstbucker pro "ulyden" .

Ingen skurrelyder og elektronikk er 100% ok .

Har kun fikset nut - justert truss rod og strengehøyde + høyde på pickups . Eneste bytte er svarte pickup ringer og ny truss cover .

 

 

 

DSCN7258.JPG

DSCN7260.JPG

DSCN7262.JPG

DSCN7243.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har solgt ett par Les Pauls dei siste månadene, og sitter igjen med kun ein. Vurderer litt på å selge denne også, den blir rett og slett litt for tung til å bruke på øving (har nok noko med alderen på brukaren å gjere). Men det spørs om den kanskje ikkje blir hengende i studio og tatt fram innimellom der - det er ein av de beste Les Paulene eg har vore borti. Iced Tea burst, pluss-topp, nickel hardware, 60's hals. 2004-modell. Det var litt vanskelig å få fram bursten på bildet, spesielt ute i dagslys.

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Endret av Jostein Steinsland-Hauge
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.