Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Jeg bygger en akustisk Stratocaster men 13,4 cm tykk


Rottenikken

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Nei, dere hadde rett. Her må det bli hardtail. Jeg skal kjøpe en original ny fender hardtailstol til 14 euro og sette på. Den har fått nytt lokk og nå er optimismen her igjen. Ikke noe tremolo. Men den er nok for solid til at treverket vibrerer så den skal bli elektrisk. men jeg har nå prøvd da. Som elektrisk med Fender Texas Specials på så blir det vel god lyd og hinsides sustain for en elektrisk en, eller? Jeg har en USA Fenderkropp med Floyd Rose så går det ikke så bare flytter jeg over pickupsene. Her er bilder av den nå:

post-13591-0-85497900-1416070789_thumb.jpost-13591-0-60269900-1416070829_thumb.jpost-13591-0-60269900-1416070829_thumb.jpost-13591-0-85497900-1416070789_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle egentlig bygge en aukustisk kassegitar som en tykk stratocaster. Jeg har nå innsett at den må bli elektrisk så jeg starter en ny tråd som fortsettelse på denne tråden på elgitardelen. Vennligst skriv på neste tråd på elgitarforum om det er om min gitar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm dumt da. Hva var det som skjedde når du satte inn Floyden?

Det at gitaren er hul, betyr ikke nødvendigvis at det blir voldsomt lang sustain i den.

Det gikk dårlig. Fjærene i stolen bare spratt av hele tiden. Hardsail er tingen nå. Den har fått ny topp. Gå på elgtarforum. Der har jeg laget fortsettelse av denne tråden og alle de neste bildene vil legges der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.