Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Knakk halsen på LP'en i går...


space

Anbefalte innlegg

Du går på polet, og presterer å gå ut igjen med Grolsch? Så fantasifullt :ninja:

Jeg gikk ut fra polet den gangen med ei flaske Macallan 12 Fine Oak, Nøgne Ø Underlig Jul, Aass Juleøl, Nøgne Ø Imperial Stout og 2 flasker Grolsh.

Grolsch er faktisk den beste pilsen jeg kjenner til. <- (beste PILS/Lager, ikke ØL.)

Gidder ikke å drikke det utvanna skvipet de har på butikken iallefall, og det eneste som er i nærheten av godkjent der, er Kilkenny og Guinness.

Endret av Hallstein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ytterste kroken på dem er for oppheng i butikken.... Hører ikke til reima, ser ganske normal ut på gitaren. Om det var den du reagerte på Aphelion.

Klart man må ha en reim til hver gitar, så da blir det dyrt etterhvert..

Endret av askret
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulling! Har reimer nok jeg, og bruker plastdingsene på de fleste! Ellers kan du jo bare kjøpe Snakebyten jeg selger...

Og dessverre finner jeg ikke smileys på ipaden! Skulle vært et par her...

Endret av askret
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Schaller og Dunlop sine. Det er ikke dyrt, men krever at man bytter reimfestene. (Dvs. Dunlop sine koster en del...) Har også hatt Ernie Ball sine, men synes Dunlop har det peneste og beste designet/patentet et lite hestehode foran Schaller. Ernie Ball sine er litt stor og klumpete, men funker helt knall.

Når det er sagt, funker både Grolsch-gummien og de billige plastgreiene bra det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.