Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

[STJÅLET GITAR] Lørdag 24 nov ble min custom jaguargitar stjålet fra Verkstedet bar, Oslo


umy

Anbefalte innlegg

[sTJÅLET GITAR] Lørdag 24 november ble min spesialbygde jaguargitar stjålet fra Verkstedet bar i Oslo sentrum. Det finnes bare en av den i verden og har temmelig lav gateverdi, selv i deler. Den kostet meg dog ganske mye og betyr mye for meg. Forholdet blir idag anmeldt. Del gjerne dette så blir jeg glad.

Morten

jaguargitar.jpg

Endret av umy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel bare en bekreftelse på at det rører seg ikke kjapt oppi kål'n på sånne typer: Men lynching er jeg ikke noe for. 21 år inne er noe dritt. En kompis av meg fikk tagga ned bandbussen sin utafor Chateau Neuff for noen tiår siden. De ferska'n svinebandt kroppen, og tok med seg hjemover til Hamar. På turen diskutterte de hvordan de skulle ta livet a'n. Og da de stoppa så var'n ferdig utpissa. Og ble hellakkert med resten av sprayboksen sin, før de slapp'n løs langt ut i bushen. Trur han holder seg på matta resten av livet.....

Digresjon.... Medfølelse, skal naturligvis holde utkikk, og den gitaren der skal selv jeg kjenne igjen hvorsomhelst !!

Endret av Tommern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.