Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Strat - ute etter bang for buck!


Kossoff

Anbefalte innlegg

KristianF, det er noe i retning av hva du har gjort med din Deluxe jeg har tenkt på nå.

Jeg synes dog halsene på Deluxe-stratene er noe spinkle, så ser etter en modell som har noe feitere hals.

Du nevner også Classic Player, men disse også er litt tynne, synes jeg.

Hvis Fender er aktuelt, kan du jo se på Jimmie Vaughan- Straten hvis du finner en brukt. Herlig småfeit hals med soft V-profil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo jo, men du svarer ikke på spørsmålet. Du får også mexe Fendere med "USA hardware, pickuper og elektronikk", det er rimelig stor forskjell på de billigste og dyreste Mexico-Fenderne. Muligens enda større forskjell på de billigste og dyreste amerikanske Fenderne.

Så jeg lurer fortsatt på eksakt hvilke modeller den gruser fra Fender Mexico. Er den fullt på høyde med en Masterbuilt Fender, så vurderer jeg å starte import tvert. Går jo ikke an å ikke selge i bøtter og spann av disse gitarene hvis de er bedre enn eller like gode som gitarer som er to-tre-fire-fem ganger dyrere. ;)

For å være spesifikk sikter jeg til Classic Player når jeg sier Mexico-fender og American Standard når jeg sier USA-Fender... Det sier seg naturligvis selv at du ikke får Customshop-kvalitet til 4k..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være spesifikk sikter jeg til Classic Player når jeg sier Mexico-fender og American Standard når jeg sier USA-Fender... Det sier seg naturligvis selv at du ikke får Customshop-kvalitet til 4k..

Mange Classic Player-eiere mener at de også er fullt på høyde med am. standardene.... Ikke sikkert det stemmer for det.

Uansett er det jo snakk om gitarer med litt forskjellige specs også, så jeg kjøper ikke alltid at den og den gitaren er bare sååååå mye bedre enn ditt og datt. Det kommer veldig an på hvilke specs og features man foretrekker.

Jeg betviler ikke at den G&L er verdt kronene den koster, bare så det er sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.