Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Jeg har en Martin HD28 selv og synes det er en knallgitar. Den som ligger til salgs synes jeg er kurrant priset men er forundret over tilstanden og beskrivelse fra selger. Det å selge en slik kassegitar når den mangler en streng er litt merkelig. Nytt strengesett før salg burde være en forutsetning og stusser litt på det. Kan den ha vært lagra i mange år og ikke blitt brukt kanskje? Sjekk tilstand og hvis "gitarveska" faktisk er en hardcase så er jo det ett pluss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av niklasmg
      Noen som har en Sigma stående? Ønsker å kjøpe!

• Av Affen
      Har hatt stram økonomi etter kona dro fra meg i fjor (er ufør) men har nå litt til overs, og da har jeg lyst å unne meg ny gitar.
      Men ser at prisene på Gibson har økt betraktelig, det samme har bruktprisene på Finn. Før kunne man lett få en SG (faded etc.) helt nedi 4-4500,- brukt og Les Paul Studios fra 4500,- og oppover.
      Er mye på Finn og kikker, og finner ikke noe under 6500,- ish. Hvor mye må jeg forvente å betale for en Gibson SG (Faded, Tribute) eller Les Paul (Studio, Tribute) ?
      Jeg har et MAKS budsjett på 5000,-
    • Av jimitheman87
      Hei,
      Jeg skal kjøpe min første elektriske gitar, og er i utgangspunktet veldig glad i Fender.
      Det jeg dessverre ikke har, er erfaringer med å kjøpe brukt el-gitar.

Jeg har sett litt på en 2012 Stratocaster (american), men er veldig usikker på om det er et godt kjøp:
      https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=100450751

Kunne noen av dere hjulpet en fortapt gitarist?
    • Av Senex
      Heisann, jeg skal kjøpe nye strenger til min kjære Martin XC1T Ellipse, og lurer på om noen har noen strenger de vil anbefale meg. Jeg kjøper som regel de samme strengene (Daddario ej26 Phosphor Bronze), som jeg er ganske fornøyd med. Men, jeg tenkte at jeg kanskje skal prøve noe nytt, så hvis noen har strenger de vil anbefale meg blir jeg kjempeglad
      PS: Jeg er ikke så glad i Elixir-strengene, og jeg spiller ikke profesjonelt (men jeg klimprer ca. hver dag).

(: Anders
  • Siste aktive tråder

• Da er nok Gjøvik (Musikkhandel og 4Sound) og Oslo (Gitarhuset, Hornaas og 4Sound) alternativene. Men, ikke ta det for gitt at de har så store utvalget inne i butikkene.    Har for øvrig god erfaring med Evenstad - om "netthandel" er et alternativ.
    • Eg har jo nettopp avrunda ein annen tråd med restaurering av ein 74 deluxe, trur ikkje eg reposter den her, men eg har parallelt bytta pickups og gnikka litt på ein 05’ Standard. Fin farge, men merkelig treverk under... mye flammer i eine delen, mykje mindre på andre sida. Uansett, har fått i eit sett med DiMarzio (ToneZone ved stolen og ein PAF-ish ved halsen, litt usikker på modell, kan vere DP103). Har satt på eit sett med 009-042 (brukar vanligvis 011-050) så her kjenner eg det begynnar å blafre i hockeysveisen 🤘🏻😎🤘🏻
    • Det finnes ingen musikkforretninger på Hadeland lenger, må nok til Hønefoss, Gjøvik, Strømmen e.l. 🙂
    • Affinity, en billig kabel og en OK forsterker, så kommer man veldig langt! Mye bedre utgangspunkt
    • Som andre allerede har nevnt.  Det er 3 Squier-serier: Bullet - den rimeligste Affinity - mellomste Classic Vibe - den dyreste Både Stratocaster og Telecaster leveres i disse seriene. Telecaster er nok litt "enklere" som en nybegynner gitar. Jeg ville nok styrt unna Bullet - som andre også nevner. Det som i hovedsak skiller Affinity og Classic Vibe er litt bedre elektronikk og mekanikk på sistnevnte. Den har også litt "finere" lakk. Kroppen og halsen er tilnærmet likt. Begge leveres i flere farger med enten lyst eller mørkt treverk på halsen.
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.