Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Overdrive, dist., boostpedal...?


Bendik1

Anbefalte innlegg

Som alternativ til Plexidrive da... feteste OD pedalen jeg har prøvd ennå er Bogners La Grange... sjekk Pete Thorns demo.

Bruker ellers forøvrig PettyJohn PettyDrive V2 på brettet. Hakket bak La Grange, men mer fleksibel og to pedaler i en... denne synes jeg høres litt egen ut. Føler ikke for å plassere i noen Marshall eller TS808 bås eller noe... eneste at høyre side er britisk Voicet og venstre side amerikansk voicet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hvis du kjøper begge vil du ha ganske mange lydmuligheter da. Som nevnt over så er det to helt forskjellige pedaler. 

Hva slags gitar og forsterker bruker du?

Hadde en Fulldrive II Mosfet for noen år siden. Brukte den masse, låter helt nydelig med Strat og single coils, som jeg brukte mye på den tiden. Den nye, Fulldrive III er vel med uavhengig boost-funskjon, så du kan kjøre boost og overdrive hver for seg, sånn at det blir litt som to pedaler i en. Fulldrive II er avhengig av at overdrive står på for at du skal kunne bruke boost i tillegg. Snakker om boost-knappen her altså. Ikke hvis du bruker selve pedalen som en cleanboost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.