Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarnorge-Jam #1 [INNSPILLINGER]


condemned

Anbefalte innlegg

Har vært mange veldig bra bidrag her, men Debris sin.. fytterakkern så bra!

Tusen takk!

Her er forresten gitaren jeg brukte, en Tyler Studio Elite BW.

Den gikk via en Evidence Audio Lyric HG kabel inn i en Fractal Audio Axe FX II og videre inn i et MOTU Ultralite Mk3 lydkort.

Siden kompet til Condemned var litt Maiden-ish (Noe som alltid er fett in my book) prøvde jeg å skru en Adrian Smith, Somewhere In Time/SSOASS aktig preset med mye chorus og delay :)

Picture006.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha Takker Audun!

Er nok desverre endel lysår unna Malmsteen standard nå, men den gang jeg øvde mye og hadde litt teknikk klarte jeg da å spille noe av greiene hans.

Problemet er att man blir eldre og mer "sangorientert" (AKA gidder ikke å øve lengre :D )

Har en preset i Axe`n som er veldig Malmsteen-ish, men den er skrudd etter "Trilogy" lyden som er min favorittlyd når det gjelder han, men Odyssey er ikke helt feil den heller!

Endret av Debris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeps hiver meg på i fanklubben. Den var dritfett! Og Tyler med Floyd a gitt!.

Lurte på å lage solo på det mellomspillet jeg og men er jo jævlig glad jeg dreit i det nå, ha ha ha ha............. I mean why bother? I'm turning my guitar into a coffeetable as we speak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeps hiver meg på i fanklubben. Den var dritfett! Og Tyler med Floyd a gitt!.

Lurte på å lage solo på det mellomspillet jeg og men er jo jævlig glad jeg dreit i det nå, ha ha ha ha............. I mean why bother? I'm turning my guitar into a coffeetable as we speak.

Hehe Nigel Tuffnel :D

Kjenner den følelsen jeg og!

Tyler`n spiller virkelig av seg selv, og Soldano X99 preamp modelen jeg brukte på Axe`n nedynga i chorus og delay dekker fint over all slurvinga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.