Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarnorge-Jam #1 [INNSPILLINGER]


condemned

Anbefalte innlegg

Da har jeg omsider fått ut fingeren og gjort klar det første av mange spor i dette konseptet.

Denne posten vil bli oppdatert med alle innspillingene så fort jeg får gjort de ferdig.

En stor takk til Mytola som spilte inn bass til dette prosjektet. Mytola får selvsagt være med i alle de forskjellige klippene.

Jeg har forsøkt å justere volum etter beste evne. Kom gjerne med tips om dere mener noe ligger for langt bak eller for langt fram.

Innspilling #1

Solorekkefølge:

Concker

Audun

Kristoffereide

The Euphor

Amund Aaeng Blix

Davidsen

http://soundcloud.com/gitarnorge-jam/gitarnorge-jam-1-klipp-1

Innspilling #2

Solorekkefølge:

Metalbrain

Rocktrond

Castor Fiber

Gluke

Sarge

SHV

http://soundcloud.com/gitarnorge-jam/gitarnorge-jam-1-klipp-2

Endret av condemned
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget kult, meget bra spilt. Jeg vet ikke om det er pga de dårlige pc-høyttalerne mine, men jeg kunne godt tenkt meg soloene litt lenger frem i miksen, De druknet litt i kompet her hos meg i alle fall, vet ikke om det bare er her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget kult, meget bra spilt. Jeg vet ikke om det er pga de dårlige pc-høyttalerne mine, men jeg kunne godt tenkt meg soloene litt lenger frem i miksen, De druknet litt i kompet her hos meg i alle fall, vet ikke om det bare er her :)

Er enig for de fleste av soloene, men synes det kommer seg i den 5. soloen (tror jeg).

Synes også condemned bør få friheten til å legge på romklang, fadeouts og lignende dersom det passer best med miksen.

Når det gjelder Euphors bidrag, så synes jeg det høres ganske tydelig at det kommer inn litt sent ift. backingtracket, og synes kanskje en liten justering er på sin plass der, da blir det enda kulere.

Går det forresten an å tagge i soundcloud hvor i filen hver person starter å spille? Uansett synes jeg det er høyt nivå på dette. Utrolig flott! :)

Når alt dette er sagt: All mulig respekt til condemned som tar initiativ, lager fantastisk flott backingtrack og gjennomfører dette på en glimrende måte. Kan nesten ikke vente med å høre neste versjon med de neste 6 soloene. :) Det ovenstående er ment som konstruktiv tilbakemelding, og på ingen måte kritikk. Dette er kult og bra uansett!

Endret av sarge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Applaus! Morsomt å høre en komplett låt! Bra spilt!

For egen regning, og redning (?) må jeg si at jeg kommer inn noen slag for sent i forhold til hva jeg hadde tenkt - men arti læll. :D

Jeg skal fikse dette så fort jeg er ferdig med dagens møter. Når du og andre nevnte det, hørte jeg det bedre selv.

Jeg ble nettopp en erfaring rikere - altså at vi alle hører ting forskjellig. For meg var det naturlig, og ikke snodig på noen måte å sette deg der jeg satte deg.

Men det er jo bare gøy! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det forresten an å tagge i soundcloud hvor i filen hver person starter å spille? Uansett synes jeg det er høyt nivå på dette. Utrolig flott! :)

Syns også det var litt vanskelig å følge med på hvem som spilte når, så tok meg friheten til å gjøre dette jeg, condemned :)

Endret av Metalbrain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal forsøke å fikse volum og slikt når jeg er ferdig på jobb i kveld.

Amund: Jeg prøver så godt jeg kan å legge inn bidragene der de er ønsket - men når det er flere ønsker på samme sted, er det den som kom først til mølla som får viljen sin.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt sant, men i dette tilfellet har Condemned gjort det enkelt for oss, for her kan du importere inn sporet inn i ditt DAW, sette BPM til 150, så er du der. Så her er det meget enkelt å bruke snap to bar.

Oj. Der gikk jeg nok i baret. Jeg var ikke klar over at det var akkurat 150BPM, og brukte ikke dette da jeg jobbet med filene. Jeg har sendt mail til condemned nå med mer nøyaktig tidsangivelse for start av mitt bidrag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.