Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarnorge-Jam #1 [INNSPILLINGER]


condemned

Anbefalte innlegg

Når det kommer til plassering og slikt, er det plassert etter hvordan jeg oppfatter klippet.

Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke er noen verdensmester i cubase. Min personlige hensikt med prosjektet er å bli flinkere i cubase, og all kritikk tas mot med åpent sinn.

Alt i alt synes jeg ikke noe høres rart ut ut ifra plasseringene - men vi oppfatter jo alle musikken forskjellig :)

Det er jo litt av dette som gjør det gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

shv: Utrolig fet avslutning! :)

Jo, takk for det! Selv om jeg ikke helt klarte å følge tempoet på låten, hører jeg... litt over evne! :D

Ellers veldig artig å høre begge klippene så langt, mye forskjellige tolkninger ute og går. Gleder meg til å høre flere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Condemned bør få litt skryt for kompet sitt her, og ikke minst saftig og stødig bassing fra Mytola! Ellers artig å høre hvordan de forskjellige lager soloer på ganske så forskjellige måter. Må få si at Gluke er original her, i positiv forstand. Likte også Castors bidrag, selv om jeg hører at det ikke er plassert helt riktig. Synes også miksen er noe bedre i versjon 2. Soloene kommer bedre fram der enn på versjon 1.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Condemned bør få litt skryt for kompet sitt her, og ikke minst saftig og stødig bassing fra Mytola! Ellers artig å høre hvordan de forskjellige lager soloer på ganske så forskjellige måter. Må få si at Gluke er original her, i positiv forstand.

Enig med Audun!

Veldig morsomt å høre alle spelle også, knallinnsats all over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.